1401/08/15-16:50

خروج بدون مجوز ماشین‌های حمل بار ضایعات از شهر بندرعباس ممنوع شد

خروج بدون مجوز ماشین‌های حمل بار ضایعات از شهر بندرعباس ممنوع شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: ماشین های حمل بار ضایعات جهت خروج از شهر باید از سازمان مدیریت پسماند مجوز دریافت کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز،  حمید جمالی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری امروز اظهار کرد: به منظور ساماندهی و نظارت بر انبارهای ضایعاتی موجود در سطح شهر و جلوگیری از انبارهایی که به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند و اغلب ضایعات آنها سرقتی است، ماشین‌های حمل بار ضایعات باید جهت خروج از شهر بندرعباس به سازمان مدیریت پسماند رجوع و نسبت به دریافت برگ تردد اقدام کنند.

 

وی افزود: انبارهای ضایعاتی غیر مجاز در شهر و سطح محلات مشکلات عدیده ای را به همراه دارد که بنا به دستور دادستان استان با این انبارها برخورد شده و از هرگونه خروج ضایعات آنها از پاسگاه ایست و بازرسی گلوگاه جلوگیری به عمل می آید.

 

به گفته رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، در یک ماهه مهرماه توسط واحد حقوقی سازمان مدیریت پسماند بندرعباس، ۹۷ مورد برگ تردد صادر شده است.

 

جمالی اضافه کرد: جمع آوری و فروش ضایعات در سایه قانون به امر بازیافت کمک بسزایی می کند اما باید این نکته را در نظر داشت که وجود انبارهای غیر مجاز، سرقت و معضلاتی را به همراه دارد و با اینگونه موارد نیز برخورد جدی و قانونی با حکم دادستان صورت می گیرد.

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط