1401/08/11-19:38
رییس بسیج سازندگی:

باید مسیر گروه‌های جهادی را بگشاییم

 باید مسیر گروه‌های جهادی را بگشاییم

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: سطح بسیج سازندگی سطحی راهبردی در سپاه است تا مسیر گروههای جهادی را بگشاییم و خدمات هرچه بیشتری به مردم ارائه شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی عصر امروز در حاشیه رویداد «گنج» در هرمزگان که با هدف شناسایی و حمایت از طرح‌های اشتغالزای گروه‌های جهادی برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولیت جریان جهادی با بسیج سازندگی است و راهبری آن نیز با بسیج سازندگی است.

وی افزود: سطح بسیج سازندگی سطحی راهبردی در سپاه است و اصل آن است که بتوانیم مسیر گروههای جهادی را باز کنیم که بتوانند خدمت بیشتری به مردم ارائه کنند.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به ایجاد قرارگاههای عملیاتی جهادی در کشور در قالب محله‌ای، پهنه‌ای و منطقه‌ای، عنوان کرد: در هر استان اکنون دو قرارگاه عملیات جهادی تشکیل شده و هر قرارگاه چند گروه جهادی دارد که مسؤولیت برنامه ریزی و هماهنگی گروهها را عهده دارد.

سردار زهرایی با اشاره به برگزاری رویداد گنج، از این بستر برای تقویت همکاری بسیج سازندگی و بنیاد علوی یاد کرد و افزود: همکاری با بنیاد برکت را نیز آغاز کرده‌ایم و باید تلاش کنیم تا نهایت همکاری و هماهنگی را در این عرصه داشته باشیم.

 

به گفته رییس سازمان بسیج سازندگی، شناخت نقاط قوت هر گروه جهادی و به اشتراک گذاردن این نقاط در توفیق فعالیت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از دستاوردهای برگزاری این رویدادها نیز توسعه تجربیات موفق و بکار بستن آنها در ادامه راه است.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط