1401/08/08-17:57

جزییات راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان

جزییات راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: بیش از 100 برنامه فرهنگی برای ایام یوم الله 13 آبان در نظر گرفته شده است که با مشارکت گروه‌های دانش‌آموزی و مردمی در ایام منتهی به 13 آبان اجرایی خواهد شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: جنایت تروریستی شیراز بدست دشمنان کوردلی صورت گرفت که نمی‌خواهند ملت ایران در امنیت و آرامش باشند.

 

وی با بیان این که مختل کردن امنیت هدف اصلی دشمن برای متوقف ساختن پیشرفت‌های کشور است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای دستاوردهای بزرگی است که باید آن را مطرح و به شیوه هنرمندانه برای عموم جامعه تشریح کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تجلیل از نقش و جایگاه اصحاب رسانه در روشنگری در جامعه، افزود: اکنون در جهاد تبیین، نقش رسانه‌ها از اهمیتی کلیدی و حیاتی برخوردار است تا اذهان مردم را نسبت به آینده کشور روشن و توطئه‌های دشمن برای آینده ایران را برملا سازند.

 

ایمانی فرد درباره مراسم راهپیمایی روز 13 آبان نیز عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در استان هرمزگان همراه و همزمان با سراسر کشور در 13 شهرستان و تمام بخش‌ها و برخی از روستاها برگزار خواهد شد و بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی و تبلیغی در این روز به اجرا درخواهد آمد.

 

وی شکوه برگزاری این روز را همراهی خانواده‌ها با فرزندان دانشجو و دانش آموز خود در این مراسم عنوان کرد و بیان داشت: در شهر بندرعباس برنامه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان از ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط