1401/08/04-06:29

عامل قدرت‌نمایی با سلاح گرم و موتور هزار در بندرعباس دستگیر شد

عامل قدرت‌نمایی با سلاح گرم و موتور هزار در بندرعباس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح گرم و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز و یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق از متهم در کمتر از ۱۲ ساعت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی فردی با اسلحه در یکی از شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده‌ای را انجام و در نهایت متهم را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بررسی از مخفیگاه نامبرده یک عدد کلت کمری غیرمجاز و یک‌ دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی قاچاق کشف کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود می‌کنند که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط