1401/07/30-18:26

حجت الاسلام میرزایی: علم استکبارستیزی از دست دانشجو نمی‌افتد

حجت الاسلام میرزایی: علم استکبارستیزی از دست دانشجو نمی‌افتد

مشاور استاندار هرمزگان گفت: دشمن شناسی یک رسالت برای جامعه دانشجویی است تا بتواند نقش پیشرو را در جامعه به خوبی ایفا کند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان اظهار کرد: وظیفه مهم و رسالت ویژه جامعه دانشجویی کشورمان دشمن شناسی در بزنگاههای مهم است که بتواند نقش پیشرو را در جامعه به خوبی ایفا کند.

 

وی با بیان این که شناختن ظرفیت‌های مثبت و منفی جامعه و تلاش برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های مثبت در جامعه برای نسلی که در آستانه یک تحول عظیم اجتماعی قرار دارد و با وجود تحریم‌ها و تهدیدها توانسته به حد اعلایی از دانش دست پیدا کند، با تحلیل و برداشت درست از مسائل بدست می‌آید، افزود: اساتید ما در دانشگاهها نیز وظیفه دارند تا به نسل جوان ما آدرس درست بدهند و آنان را در این نهضت علمی و فرهنگی راهنمایی کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بنده به عنوان کسی که تاکنون 58 جلد کتاب نوشته و برخی از این کتاب‌ها به عنوان کتاب مرجع در دانشگاهها و حوزه‌ها تدریس می‌شود می‌گویم که معلم و استاد مطلوب به کسی می‌گویند که به دانش‌آموز و دانشجو آدرس درست بدهد و او را به مسیر درستی راهنمایی کند.

 

حجت الاسلام میرزایی، تلاش برای روشنگری در جامعه را میثاق مشترک بر دوش دانشجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: حق طلبی نهفته در روحیه جوانی دانشجویان این میهن اسلامی‌مان سبب شده تا آنان همواره پرچم استکبار ستیزی بر دوش داشته باشند و این نقش را باید به طور مستمر تقویت کرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط