1401/07/29-10:16

معاون وزیر ورزش: 4 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم

معاون وزیر ورزش: 4 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم

معاون امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش گفت: بیش از 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که باید برای تکمیل سریع‌تر آنها برنامه‌ریزی و از توان بخش خصوصی نیز کمک گرفت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، بنیامین شکوه‌فر معاون امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: بیش از 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که بخشی از آنها بدلیل عدم نیازسنجی مناسب و بدون توجه به اولویت‌ها شروع شده و حالا بصورت نیمه تمام مانده است.

 

وی با بیان این که تکمیل این حجم از پروژه نیمه تمام در کشور با توجه به اعتبارات فعلی چند دهه به طول می‌انجامد، عنوان کرد: باید از راهکارهایی همچون خلاقیت، ابداع، فروش اموال، واگذاری و راهکارهای قانونی دیگر بهره بگیریم و هنر مدیریت به خرج دهیم تا بتوانیم امکانات ورزشی بیشتری برای مردم فراهم کنیم.

 

معاون امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در دولت سیزدهم همه تلاش ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و در این زمینه از همکاری دیگر دستگاهها نیز استفاده خواهیم کرد.

 

شکوه‌فر تأکید کرد: دولت سیزدهم بدنبال آمارسازی افتتاح پروژه‌ها برای مناسبت‌های خاص نیست و باید کارها اصولی و بر اساس پیشرفت واقعی صورت گیرد.

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط