1401/07/17-10:23
سردار حُزنی:

تحقق اقتصاد مقاومتی به امنیت پایدار می‌انجامد

 تحقق اقتصاد مقاومتی به امنیت پایدار می‌انجامد

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه گفت: اقتصاد یکی از عوامل امنیت است که رهبری هم بر این امر تاکید فراوان دارند و اگر بخواهیم امنیتی پایدار در این استان داشته باشیم باید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صبح امروز در همایش تکریم از شبانان و گله‌داران عشایر بسیجی هرمزگان که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد یکی از عوامل امنیت ملی است و رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره بر مسأله اقتصاد و درون‌زایی آن به منظور استقلال در این عرصه تأکید داشته‌اند.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی مقابله با تحریم‌های دشمنان بر علیه اقتصاد کشورمان است، افزود: نقش عشایر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و تولید بی بدیل و اثر بخش است و می‌بایست این نقش را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

سردار حزنی با تقدیر و تکریم از نقش شبانان، گله‌داران و سران ایلات و طوایف که با وجود تمامی مشکلات در زمینه تأمین نیازهای کشور گام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: عشایر در تمامی دوران‌ها نقش اساسی و تأثیر گذاری را در انقلاب اسلامی داشته‌اند و این نقش همچنان وجود دارد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: امام راحل به راستی عشایر را ذخایر انقلاب خواند چرا که عشایر سابقه ای طولانی و درخشان در مبارزه با استکبار و تجاوز گری در قبل و بعد از انقلاب داشته اند.

وی به نقش عشایر در معادلات سیاسی و اجتماعی و نیز در تأمین امنیت مرزها اشاره و تصریح کرد: اقدامات دشمنان اسلام در برهم زدن اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف همواره با روحیه ایمان و بصیرت عشایر کشورمان به شکست انجامیده و مکر و حیله آنان به کوه غیرت و صلابت عشایر با ایمان کشورمان برخورد کرده و ناکام مانده است.

سردار حزنی ادامه داد: راه رسیدن به پایداری در اقتصاد کشورمان، اقتصاد مقاومتی است. اقتصادی درون زا که بتواند نیازهای اصلی خود را تأمین و با اشتغال و تولید پایدار، سبب رفع بیکاری در جامعه شود و تک تک عناصر جامعه، نقش خود را در اقتصاد ملی بدانند و بدان با جدیت مشغول باشند.

وی تامین امنیت غذایی با کمک عشایر کشورمان را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید با حمایت‌های لازم به حفظ و ارتقای تولید محصولات دامی از سوی این قشر کمک کنیم.

 

 




نظرات

captcha

اخبار مرتبط