1401/07/16-16:02
حجت الاسلام رییسی:

اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است

اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با اقتداری که ملت ایران در سایه نیروهای مسلح قدرتمند بدست آورده‌اند، پای هر متجاوزی را خرد می‌کنند و روحیه معنویت از ابتدای اروندرود در خلیج فارس تا پایان دریای عمان سبب سیادت و آقایی ملت ایران شده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: مسلمانان دشمن مشترکی دارند که عملکرد او در همه دهه‌های اخیر نیز موید آن است که این دشمن مشترک، اسلام را هدف گرفته است تا عامل وحدت میان شیعه و سنی و قبایل مختلف را در هم بشکند.

 

وی دفاع شهید سلیمانی از مردم فلسطین، لبنان و سوریه و حتی برخی از استان‌های عراق را نیز بواسطع باور او به اسلام و امنیت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو مواجب بگیر استکبار هستند و صهیونیست‌ها نمی‌خواهند امنیت و آرامش در بلاد اسلامی و استقلال و عزت آنها حاکم باشد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران قوی باشد و وقتی اقتدار ملت‌ها را می‌بیند، وحدت آنها را نشانه می‌رود تا قدرت و انسجام ملی را بشکند و راهی برای نفوذ خود پیدا کند.

 

حجت الاسلام رییسی با بیان این که حفظ وحدت در این مقطع برای حفظ آرامش و تمامیت ارضی کشور بسیار اهمیت دارد، گفت: شهید مهدوی در نبرد با آمریکای جنایتکار به شهید رسید و این شهید بزرگوار با 4 قایق کلاس عاشورا و با دستور مقتدای خود، امام راحل به دریا زد و در 13 مایلی جزیره فارسی با آمریکایی‌های جنایتکار مواجه شدند و حماسه بزرگی رقم زدند و غرور و اقتدار پوشالی آمریکایی‌ها را در خلیج فارس شکستند.

 

وی جزیره فارسی را تاریخ ساز در خفت آمریکای جهانخوار دانست و گفت: این جزیره شهادت می‌دهد که روزی چگونه شهید مهدوی هیمنه پوشالی آنان را در هم شکست و بار دیگر در سال‌ها بعد، وقتی به حریم سرزمین ما تجاوز شد، سپاه با اقتدار نظامیان آمریکایی‌ را اسیر کرد و این حماسه‌ها، تحقق وعده‌های الهی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشغال 117 ساله جزیره هرمز توسط پرتقالی‌ها، گفت: امروز با اقتداری که ملت ایران در سایه نیروهای مسلح قدرتمند بدست آورده‌اند، پای هر متجاوزی را خرد می‌کنند و روحیه معنویت از ابتدای اروندرود تا پایان دریای عمان سبب سیادت و آقایی ملت ایران شده است و هیچ بیگانه‌ای بدون اجازه نیروی دریایی سپاه توان ورود به خلیج فارس را ندارد.

 

حجت الاسلام رییسی خاطرنشان کرد: ترس دشمن از معنویت و روحیه شهادت طلبی در فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروی دریایی سپاه بارها این روحیه عظیم معنوی را به کار گرفته است و دشمن را به زانو درآورده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط