1401/07/12-10:20

جباری: دشمن وحدت ملی را هدف گرفته است

جباری: دشمن وحدت ملی را هدف گرفته است

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: امروز اتحاد و یکپارچگی ایران توسط دشمن هدف گرفته شده است اما بحمداله با وجود رهبری دوراندیش انقلاب اسلامی، بن بستی در کشور وجود ندارد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز باه نقل از فارس، حمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت اظهار کرد: صف اغتشاشگران از معترضان جداست و مسؤولان باید در جای خود جوابگوی نقد و اعتراض مردم باشند.

وی با بیان این که برخی با سوءاستفاده از هیجانات جوانان ما، بدنبال نیات ضد ایرانی و ضد اسلامی هستند، افزود: دستگاههای امنیتی با دقت صف مردم و معترضین را از اغتشاشگران جدا کنند.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: باید نسبت به مسائل هوشیار بود و نسبت به آن به مردم عزیز کشورمان اطلاع رسانی کرد.

جباری، مهم‌ترین مسأله در کشورمان را حفظ وحدت ملی برشمرد و تصریح کرد: امروز اتحاد و یکپارچگی ایران توسط دشمن هدف گرفته شده است اما بحمداله با وجود رهبری دوراندیش انقلاب اسلامی، بن بستی در کشور وجود ندارد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران گفت: جهاد تبیین امری لازم و ضروری برای کشور است و مسائل جامعه و تهدیدات باید با دقت برای مردم تشریح شود. برنامه‌های فرهنگی در کشور به تقویت نیاز دارد و باید نوجوانان و جوانان در کانون برنامه‌های فرهنگی قرار گیرند و از فرصت فضای مجازی نیز برای روشنگری اذهان نسل جوان بهره جسته شود.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

نظرات

captcha

اخبار مرتبط