1401/07/08-11:36

سرمربی تیم ملی ووشو: رفتار برخی سلبریتی‌ها در مغایرت با هزینه‌هایی که برای پیشرفت آنها شده است

سرمربی تیم ملی ووشو: رفتار برخی سلبریتی‌ها در مغایرت با هزینه‌هایی که برای پیشرفت آنها شده است

سرمربی تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان گفت: جان مان را فدای یکپارچگی و عزت و استقلال کشورمان می‌کنیم و شکی نداریم که بیگانگان ما را متفرق و از هم پاشیده می‌خواهند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، علیرضا بهرمن سرمربی تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان اظهار کرد: هیچ چیز در دنیا جای عزت و غرور ملی ایرانی را نمی‌گیرد و جان‌مان را فدای یکپارچگی و عزت ایران می‌کنیم تا ایران برای همیشه ایران بماند.

وی با ابراز نگرانی از رفتار برخی سلبریتی‌های داخلی در تحریک جوانان و نوجوانان کشورمان، این قبیل اقدامات را در مغایرت با امنیت و اقتدار کشورمان و هزینه‌هایی که از بیت المال برای پیشرفت و رشد آنها شده، دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی محصول خون هزاران شهید و صدها هزار رزمنده و جانباز و ایثارگر است و ما نمی‌توانیم نسبت به مسؤولیت سنگینی که این خون‌ها و خون دل خوردن‌ها برای هر کدام از ما ایجاد می‌کند، بی تفاوت باشیم.

بهرمن بیان کرد: پشت پرده برخی از رفتارهای اخیر همچون آتش زدن پرچم ایران و آتش زدن پرچم عزای اباعبداله الحسین، دست‌های آلوده دشمنان این سرزمین را می‌بینم که خون جوانان این سرزمین را جولان‌گاه فتنه افروزی خودشان قرار داده‌اند و می‌خواهند از شور جوانی فرزندان این کشور به نفع اهداف کثیف خودشان استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی ووشو دانشجویان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ما جان‌مان را فدای عزت ایران می‌کنیم و باید در چنین رخدادهایی در کشورمان نگاهمان به رهبری انقلاب باشد تا راه را به سمت سراب‌های آلوده گم نکنیم.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

نظرات

captcha

اخبار مرتبط