1401/07/06-19:29

توزیع 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان در هرمزگان

توزیع 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان در هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در بیست و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان، 30 هزار بسته معیشتی میان محرومان توزیع می‌شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ظهر امروز در حاشیه بیست و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی در این استان که در بندرعباس و در حسینیه عاشقان ثاراله برگزار شد اظهار کرد: تاکنون در قالب بیست و هفت مرحله رزمایش مواسات و همدلی که از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با حمایت و همراهی دستگاهها و مردم و با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان در حال انجام است، بیش از یک میلیون و 200 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی با بیان این که توزیع این بسته‌ها نیز به طور متناسب در هر کدام از شهرستان‌های استان و با هماهنگی بسیج صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش مومانه، 5 هزار بسته لوازم التحریر نیز به ارزش هر بسته یک میلیون تومان تدارک دیده شده که کار توزیع آن با توجه به آغاز سال تحصیلی در حال انجام است.

به گفته سردار سالاری، تمام ملزومات یک دانش آموز دختر یا پسر در قالب این بسته‌ها تدارک دیده شده است که بخشی از آن از طریق ظرفیت‌های درون استان تأمین شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان، ۵۰۰ سری جهیزیه در قالب طرح مواسات و همدلی آماده شده است و در اعیاد ربیع بین افراد کمتر برخوردار توزیع می‌شود که زمینه‌ای برای شکل‌گیری زندگی زوجین با استفاده از کالای ایرانی باشد.

سردار سالاری درباره بسته‌های معیشتی نیز که در این مرحله 30 هزار بسته می‌باشد، نیز توضیح داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه و خرما به ارزش هر بسته یک میلیون تومان است.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم با تقدیر از نقش سپاه در تأمین و توزیع این بسته‌های معیشتی، دوراندیشی و خردمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز همه‌گیری کرونا در ایجاد یک حرکت عظیم عمومی در جامعه برای کمک به محرومان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این بسته‌های معیشتی در این ایام سبب رفع پاره‌ای از مشکلات معیشتی محرومان شد و تداوم مستمر این حرکت عظیم، از ارزش بالایی برخوردار است.

 

 

 



 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط