1401/07/06-08:27

زنگ وقف در شهرستان خمیر نواخته شد

زنگ وقف در شهرستان خمیر نواخته شد

همزمان با آغاز هفته وقف ، زنگ وقف در مدرسه علمیه دخترانه حضرت مریم بندر خمیر نواخته شد .

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، محرم زاده سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر خمیر صبح امروز از نواخته شدن زنگ وقف با حضور کریمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خمیر خبر داد و اظهار کرد: به منظور مشارکت آحاد مردم جامعه و در راستای  ترویج فرهنگ وقف در مدارس و مراکز آموزشی صورت گرفت.

وی افزود: خانواده‌ها و دانش آموزان نقش مهمی را در گسترش فرهنگ وقف در جامعه ایفا کرده و در جهت مشارکت عمومی مردم نیز از جامعه هدف محسوب می شوند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خمیر ادامه داد: با توجه به رویکرد حمایتی وقف برای زیرساخت‌های آموزشی و استفاده از واقفان خیر اندیش می‌تواند در زمینه تجهیز و ساخت مدارس گامی محوری برداشت.

محرم زاده افزود: معلمان به عنوان راهنمایان اثر گذاری مهمی در وقف در زمینه های پژوهشی و علمی می توانند داشته باشند و گویای آن وقف زندگی خود در زمینه تعلیم و تعلم است.

وی خاطرنشان کرد: وقف در زمینه‌های آموزشی و ساخت مدارس و تجهیز آن باید از دامن خود مدارس آغاز شود و به سمت نظام‌اند و با هدف ارتقای علمی و فناوری دانش آموزان انجام گیرد.

در پایان برای دانش آموزان یک  مسابقه انشاء  برگزار شد و  قرار شد دانش آموزان دست نوشته های به   اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تحویل دهند تا به ۵ انشای برتر جوایز نفیسی اهدا شود.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

نظرات

captcha

اخبار مرتبط