1401/07/02-22:25

افتتاح 25 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس در هرمزگان

افتتاح 25 پروژه محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس در هرمزگان

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از افتتاح۲۵ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، پاسدار اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه افتتاح پروژه های آبرسانی‌ به روستاهای هرمزگان از شهرستان بستک کلید می خورد، بیان داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۲۴ روستا در ۶ شهرستان هرمزگان که عبارتند از  ۱۰ روستای پارسیان ،۳روستای میناب ،۲ روستای بستک، ۳روستای رودان، ۴روستای حاجی آباد و ۲ روستای سیریک از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

 

وی بیان داشت: این پروژه‌ها شامل ۶مخزن آب شرب با گنجایش ۳۰ مترمکعب،۴۲کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال است که ۱۴۵۰خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۸۰۰ نفر از مزایای این طرح بهرمند خواهند شد.

 

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: منبع تامین اعتبار این پروژه ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی و گروه‌های جهادی بسیج است.

 

صادقی در ادامه نیز از افتتاح مدرسه دوکلاسه روستای دهندر میرعمر دهستان گافروپارامون شهرستان بشاگرد با زیر بنای ۱۰۱ متر و هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط