1401/06/25-15:02
امام جمعه بندرعباس:

نباید دفاع مقدس در جنگ روایت‌ها گم شود

نباید دفاع مقدس در جنگ روایت‌ها گم شود

امام جمعه بندرعباس گفت: ملت ما به برکت دوران دفاع مقدس در دنیا عزیز شد ولی دشمن در جنگ روایت‌ها بدنبال گم کردن روایت‌های ناب این دوران است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به دسیسه‌های چند روز اخیر رسانه‌های غربی و دشمنان ملت ایران در مورد پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: در روزهایی که دست زوار امام حسین را در زمان متوکل عباسی قطع می‌کردند، نتوانستند جلوی این حرکت عظیم را بگیرند و حالا فکر می‌کنید که با نشان دادن چند تصویر ازدحام و کمبود آب، می‌توانید مقابل این حرکت عظیم معنوی بایستید.

 

وی با بیان این که ملت عزیز عراق با مهمان‌نوازی بی‌نظیر، عشق خود به سید الشهدا را نشان دادند و ما قدردان آنها هستیم، خاطرنشان کرد: ملت ایران قدردان این حرکت باشکوه هستند و برادری میان دو ملت هرگز خدشه پذیر نیست.

 

امام جمعه بندرعباس با قدردانی از جامعه اهل سنت کشورمان در برپایی موکب‌های بزرگ برای راهپیمایی اربعین حسینی، بیان داشت: برخی از این موکب‌ها را بازدید کردم و از حضور و همراهی باشکوه آنان قدردانیم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن سالگرد آغاز دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ملت ما به برکت این دوران در دنیا عزیز شد و این دفاع مقدس ما ویژگی‌هایی دارد که سرمشق قرارگرفتن برای آزادگان، تزریق روحیه ایستادگی در ملت فلسطین و لبنان، سوریه، عراق، یمن و ...از جمله آنها بود.

 

وی تأکید کرد: ما در دوران دفاع مقدس، نصرت الهی را دیدیم که چگونه وقتی ملتی خدا را یاری می‌کند، او نیز این ملت را همراهی می‌کند و باید مراقب جنگ روایت‌ها باشیم و مسائل و موضوعات حماسه‌وار دوران دفاع مقدس، انقلاب را بیان و از فساد و ظلم دوران پهلوی برای ملت‌مان و برای نسل جوان بگوییم.

 

حجت الاسلام عبادی‌زاده از همه رزمندگان، جانبازان و ایثارگران خواست تا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌ها یادآوری و بیان کنند و نگذارند گسست میان نسلی رخ دهد و دشمن این خلأ را پر کند.

 

وی به حضور روحانیت در جبهه‌ها اشاره و گفت: امام خامنه‌ای عزیز ما در دوران دفاع مقدس، یک پا در جبهه‌ها داشت و یک پا در سنگر نماز جمعه. او با لباس نظامی نماز جمعه را در تهران اقامه و باز به جبهه‌ها باز می‌گشت و این الگو برای همه روحانیت و امامان جمعه بود که همدوش رزمندگان در جبهه‌ها می‌جنگیدند.

 

 

 

 



 

نظرات

captcha
  • ناشناس 7 مهر

    خداوند امام جمعه محترم بندرعباس طول عمر بابرکت بدهد

اخبار مرتبط