1401/06/21-15:10

هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کسب رتبه کشوری شد

هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کسب رتبه کشوری شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: استان هرمزگان براساس اعلام ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز موفق به کسب رتبه کشوری در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احسان کامرانی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز در هرمزگان عنوان کرد: با توجه به موقعیت راهبردی استان، هرمزگان همواره یکی از مقاصد اصلی قاچاقچیان برای پیشبرد اهداف خود در حوزه قاچاق است.

 

وی افزود: با توجه به نقش مخرب پدیده قاچاق در از بین بردن تولیدات داخلی و فرصت های شغلی مبارزه جدی با آن همواره در دستور کار ستاد قاچاق کالا و ارز استان بوده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با مدیریت استاندار استان و تلاش های اعضای کمسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان براساس اعلام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور در رتبه عالی قرار گرفته است..

 

کامرانی با تقدیر از تلاش های استاندار استان و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: کسب این موفقیت مرهون تلاش های استاندار استان و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتطامی و نظامی با همراهی مردم هوشمند است.

 

وی گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که آسیب جدی به تولید و اشتغال داخلی وارد می کند و مبارزه با آن از خواسته های جدی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور از مسئولان ذیربط است در استان هرمزگان با هدف حمایت از تولید با قوت دنبال خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط