1401/06/15-14:57

احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به شهرداری بندرعباس واگذار شد

احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به شهرداری بندرعباس واگذار شد

شهردار بندرعباس گفت‌: بر حسب جلسه 14 شهریور ماه سال جاری به ریاست مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، مجوز احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به شهرداری واگذار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی نوبانی صبح امروز بیان کرد: پس از جلساتی که با دستگاههای مربوطه برگزار شد اداره کل راه و شهرسازی موافقت نمود که زمین بازارچه را به شهرداری بندرعباس واگذار و شهرداری نیز نسبت به احداث و نوسازی این بازارچه اقدام کند.

 

شهردار بندرعباس با بیان اینکه مساحت این بازارچه به همراه پارکینگ حدود 20 هزار متر مربع می باشد، اظهار کرد: کار احداث و نوسازی بازارچه با 800 غرفه از نیمه دوم سالجاری آغاز می شود و بصورت بهره برداری موقت در اختیار کسبه ای که در حال حاضر در این بازار فعال هستند قرار می گیرد.

 

این مقام مسئول گفت: از 16 شهریور ماه لغایت 26 شهریور سالجاری از ساعت 20 الی 22:30 کار ثبت نام متقاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و مراحل قانونی واگذاری در دفتر مدیریت این بازارچه انجام می شود.

 

نوبانی در پایان تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در راستای رشد و توسعه شهری تعهدات خود اقدامات بهینه و در خور شأن به شهروندان انجام می دهد و امیدوارم که با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط