1401/06/13-23:58

هرمزگان در میان 5 استان دارای تعاونی برتر ملی

هرمزگان در میان 5 استان دارای تعاونی برتر ملی

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تعاونی‌های هرمزگان بیش از 35 میلیون دلار صادرات از محصولات کشاورزی، تره‌بار و خشکبار و ... داشته‌اند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان امروز در حاشیه مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر هرمزگان اظهار کرد: 6هزار و 103 تعاونی در هرمزگان به ثبت رسیده که دو هزار و 837 تعاونی اکنون فعال هستند.

 

وی با بیان این که اشتغال 81 هزار نفری را در تعاونی‌های هرمزگان شاهد هستیم، عنوان داشت: از ابتدای امسال نیز 12 تعاونی جدید در استان تشکیل شده است.

 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در 5 ماهه ابتدای امسال تعاونی‌های هرمزگان موفق به انجام 35 میلیون دلار صادرات شده‌اند که در زمینه محصولات مختلف تولیدی، کشاورزی، خشکبار و ... بوده است.

 

معین وزیری در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به انتخاب 14 تعاونی برتر در هرمزگان، بیان داشت: با پیگیری‌ها و دستورات استاندار هرمزگان مشکل 10 تعاونی در استان رفع شده که اتمام کار 523 واحد مسکونی مردم را بدنبال داشته است.

 

وی از انتخاب شرکت پیشرو چکاد دریا به عنوان تعاونی برتر کشوری از استان هرمزگان نیز اشاره و بیان داشت: حل مشکل داوری، تقویت آموزش در میان مدیران تعاونی‌ها و نیز مشاوره‌های حقوقی به تعاونی‌ها از جمله اولویت‌های مهمی است که باید برای امسال بر آنها متمرکز شویم تا از مشکلات تعاونی‌ها کاسته شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط