1401/06/09-16:29

آنچه در فضای اینترنتی قرار می‌گیرد هیچگاه کاملا از این فضاها پاک نمی‌شوند

آنچه در فضای اینترنتی قرار می‌گیرد هیچگاه کاملا از این فضاها پاک نمی‌شوند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هرمزگان، توصیه های پیشگیرانه را به کاربران فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احسان بهمنی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هرمزگان امروز به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: آنچه در فضای اینترنتی قرار می‌گیرد هیچگاه کاملا از این فضاها پاک نمی‌شوند، پس پیش از آنکه تصویر یا فیلمی را در اینترنت بارگذاری کنید به این موضوع فکرکنید که این تصاویر می‌توانند در دسترس افراد بسیاری از جمله همکاران، ‌رئیس، خانواده وحتی بسیاری از افراد مزاحم قرار گیرند.

 

وی افزود: هرگز شماره تلفن و آدرس خود را در فضاهای مجازی قرار ندهید، حتی اگر به دوستان مجازی خود اعتماد کامل دارید باز هم با سیاست و آینده‌نگری بیشتری رفتارکنید.

 

این مسئول انتظامی اذعان داشت: اگر از کسی مثل رئیس، معلم و یا همکار خود شکایتی دارید آن را در اینترنت منتشر نکنید، چرا که تبعات آن متوجه خود شما خواهدشد، در اینگونه مواقع بهتراست از روش مکالمه رودررو استفاده و مشکل خود را حل کنید.

 

سرهنگ بهمنی ادامه داد: هیچگاه اطلاعات حساب، شماره و رمزکارت خود را به سایت‌های غیرمعتبر ندهید و در صورتی که کسی این اطلاعات را از شما خواست با احتیاط بیشتری برخورد کنید.

 

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: نوشتن جوک یا مطالب کلی، مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند ولی انتشار تمام جزئیات زندگی مثل خریدکردن، رفتن به رستوران یا کافی شاپ و... نه تنهاضروری نیست بلکه گاهی حتی می‌تواند درد سرساز شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط