1401/06/09-16:27

استاندار هرمزگان در بین استانداران برتر کشور قرار گرفت

استاندار هرمزگان در بین استانداران برتر کشور قرار گرفت

در مراسمی با حضور رئیس جمهور و مقامات کشوری و لشکری، برگزیدگان جشنواره ملی شهید رجایی معرفی و استاندار هرمزگان به عنوان یکی از استانداران برتر کشور، تجلیل شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ظهر امروز در مراسمی با حضور رئیس جمهور و مقامات کشوری و لشکری، برگزیدگان جشنواره ملی شهید رجایی معرفی شدند.

 

در بخش معرفی برترین استانداران کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان بر اساس ارزیابی شاخص‌ها، فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های دولت مردمی به عنوان استاندار برتر کشور  معرفی و توسط آیت الله رئیسی  مورد تقدیر قرار گرفت. 

 

 دوستی در طول مدت فعالیت خود توانسته با تهیه سند توسعه هرمزگان در حوزه پیشرفت توام با عدالت و مردم محور اقدامات موثری را پایه ریزی و اجرا کند.

 

 همچنین تسهیل سرمایه گذاری و حذف امضاهای طلایی با تهیه کیف سرمایه گذاری استان، سفرهای درون استانی و احصاء مشکلات بخش‌های مختلف و تصویب طرح‌های رشد متناسب با زیست بوم هر منطقه، ریل گذاری صحیح اقتصادی و تعریف شهرهای جدید اقتصادی، پیگیری تبدیل هرمزگان به قطب پالایشگاهی کشور، مردمی سازی امکانات معطل دولتی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و اماکن ورزشی، ارتقا رتبه هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های مهم اقتصادی از دیگر اقدامات مهم استاندار هرمزگان بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط