1401/06/02-09:42

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان معارفه شد

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان معارفه شد

مراسم معارفه فرشید بارقار سرپرست جدید هیأت ووشو هرمزگان با حضور جمعى از اعضاى هیأت و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در خانه ووشو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مراسم معارفه فرشید باوقار سرپرست جدید هیأت ووشو هرمزگان عصر سه‌شنبه یکم شهریورماه جارى با حضور جمعى از اعضاى هیأت و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در خانه ووشو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى برگزار شد.

هیأت ووشو استان هرمزگان از خردادماه امسال پس از انتصاب علیرضا بهرمن رئیس سابق این هیأت به‌عنوان سرپرست دبیرکلى فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران با سرپرست اداره مى‌شود.

 

قرار است به‌زودى با اعلام آمادگى اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان، مجمع انتخاباتى این هیأت برگزار تا تکلیف ووشوى استان به‌عنوان هیأت چهارم کشور در ارزیابى عملکرد سال ١٤٠٠ مشخص شود.

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همه تلاشم را در جهت برگزارى مجمع انتخابات رئیس هیأت به‌کار خواهم بست چراکه این ورزش موفق استان نبایستى بیش از این بلاتکلیف بماند.

فرشید باوقار افزود: سؤتفاهم‌ها مانع از برگزارى به‌موقع مجمع انتخاباتى هیأت ووشو استان بود که به لطف الهى تمامى این سؤبرداشت‌ها رفع شده است و در دیدار خوبى که با آقاى خادمى‌نسب مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان هرمزگان داشتم، همه نگاه دلسوزانه ایشان را توسعه ورزش به‌دور از هر حاشیه‌اى مى‌دانم.

 

وى، وفاق و همدلى را تنها رمز پیشرفت ووشوى هرمزگان دانست و تصریح کرد: وفاق ووشوکاران هرمزگانى طى این سال‌ها باعث شد امروز نفر دوم فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران یک هرمزگانى باشد و ما باید قدر این موقعیت را بدانیم و از فضاى ایجاد شده بهره ببریم.

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان با بیان اینکه ایجاد حاشیه مانند سمى مهلک براى ریشه‌کنى ورزش است، گفت: حواشى هرچند هم کوچک تلقى شوند براى ورزشى مانند ووشوى استان که از جایگاه مناسبى در کشور برخوردار است، اصلأ خوب نیست و باعث افت این ورزش در میان دیگر رقبا خواهد شد.

باوقار افزود: همگى باید به تصمیمات هیأت احترام بگذاریم چراکه در یک دوره چهارساله، فضا براى تمامى تلاشگران این ورزش فراهم است و حق احدى تضییع نخواهد شد اما اگر احساس شود هر فردى به حاشیه‌ها دامن مى‌زند با احترام به همه تلاش‌هاى او و به دلیل ایجاد فضاى آرام براى دیگر ورزشکاران، از این قطار در حال حرکت به‌سمت پیشرفت پیاده خواهد شد.

وى ادامه داد: فضاى مجازى یک فضاى عمومى است و قرار نیست اعتراضات خود را در گروه‌ها مطرح کنیم. مطالبات بایستى در هیأت مطرح شوند تا راهکارى مناسب براى آن بى‌اندیشیم چراکه بردن حرف و حدیث‌هاى هرچند ناچیز به فضاى مجازى، سرآغاز ایجاد حاشیه است و قرار هم نیست ناسزاها و اعتراضات کذب در فضاى عمومى گفته شود و عذرخواهى‌ها نیز در خصوصى صورت پذیرد.

 

سرپرست هیأت ووشو هرمزگان اذعان کرد: قدر این موقعیت را بدانیم چراکه امروز هم فدراسیون و هم اداره کل ورزش و جوانان با این هیأت همراه است و قله‌هاى بلند موفقیت پیش روى ماست.

باوقار در پایان از حسن اعتماد ریاست فدراسیون ووشو کشور و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص انتصابش تقدیر کرد و عنوان داشت: درب این خانه به روى همه باز است و از امروز فضاى جدیدى در ووشوى استان آغاز خواهد شد.

فرشید باوقار ١٥ سال بعنوان نماینده سبک تاى‌چى‌چوان ووشو هرمزگان، قهرمان تورنمنت بین‌المللى جام وحدت در سال ٨٤ و همچنین چندین دوره رقابت‌هاى درون سبکى کشور، داور و مربی رسمی فدراسیون و داراى دان پنج ووشو و ریاست هیأت تیراندازى استان هرمزگان را در کارنامه کاری خود در ورزش به ثبت رسانده است.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

نظرات

captcha

اخبار مرتبط