1401/06/01-09:54

مستند خدمات طلاب جهادی از زلزله سایه خوش آماده پخش شد

مستند خدمات طلاب جهادی از زلزله سایه خوش آماده پخش شد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام‌ سجاد (ع) هرمزگان گفت‌: مستند تلویزیونی رهروان ولایت گوشه ای از خدمات شبانه روزی جهادی طلاب و روحانیون بسیجی در زلزله سایه خوش بندرلنگه را به تصویر می کشد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد سالاری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد (ع) افزود: این مستند که به همت گروه تلویزیونی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تهیه و تولید شده است، امروز سه‌شنبه ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه شب به مدت ۱۷ دقیقه از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.

 

وی بیان داشت: روستای سایه خوش بندرلنگه یکی از مناطقی بود که زلزله تیرماه امسال با تخریب ۱۰۰ درصدی به حدود ۴۰۰ خانوار خسارت وارد کرد که از همان لحظه اول جهادگران بسیجی در کنار مردمان فهیم استان پای کار بودند و با الگوبرداری از یادگارانِ دفاع مقدس، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و صحنه‌های بسیار زیبایی از همدلی را به نمایش گذاشتند.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام‌ سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه طلاب در حوادث یار و یاور آسیب دیدگان هستند، اضافه کرد: طلاب همچون در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) به خوبی نشان داده اند که در حوادث سخت و دشوار مانند سیل، زلزله و غیره کنار مردم کشور خود خواهند بود و از هیچ خدمتی برای مردم خود دریغ نخواهند کرد.

 

سرهنگ دوم سالاری همچنین در پایان از زحمات شایسته مجموعه صدا و سیما و اصحاب رسانه استان هرمزگان برای پوشش لحظه به لحظه اخبار و رویدادهای زلزله سایه خوش بندرلنگه قدردانی کرد.

 

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

نظرات

captcha

اخبار مرتبط