1401/05/27-22:22
رئیس اتحادیه آموزشگاه های رانندگی هرمزگان:

هرمزگان پیشرو در تشکیل اتحادیه مستقل آموزشگاه های رانندگی

هرمزگان پیشرو در تشکیل اتحادیه مستقل آموزشگاه های رانندگی

رئیس اتحادیه آموزشگاه های رانندگی هرمزگان با اشاره به حمایتهای مسئولین فرهیخته استان هرمزگان در ایجاد اتحادیه استانی گفت: توسعه خدمات در این عرصه حاصل حمایت دستگاه های متولی و مدیران استان است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهیار دارچینی در خصوص ساماندهی واحدهای صنفی در اتحادیه آموزشگاه های رانندگی استان ضمن تقدیر و تشکر از مهندس خلیل قاسمی ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت و هئیت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، اظهار داشت: با همت، همدلی وحمایت همه جانبه مسئولین فرهیخته هرمزگان، در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰، استان هرمزگان با پیوستن به جمع ۳ استان پیشروی کشور "آذربایجان غربی، اصفهان و تهران" توفیق تشکیل اتحادیه مستقل فراهم و ظرف ۶ ماه، ۸۵٪ کل واحدهای صنفی استان در قالب اتحادیه استانی ساماندهی گردید. 

 

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات بی وقفه فرمانده محترم انتظامی استان و ریاست محترم پلیس راهور استان، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان مرجع عالی نظارت بر عملکرد فعالان آموزشگاه های رانندگی با نقش سازنده و مقتدرانه جناب سرهنگ صالح پور ریاست محترم پلیس راهور هرمزگان، عامل اصلی رضایتمندی و ساماندهی و تاب آوری و پایداری و گذر واحدهای صنفی حتی در پاندمی کوید بود. 

 

رئیس اتحادیه آموزشگاه های رانندگی هرمزگان تصریح کرد: رضایتمندی ایجاد شده همه فعالان اتحادیه در سراسر استان، به واسطه مدیریت مقتدرانه و مدبرانه این بزرگوار و دلیرمردان عرصه امنیت فراهم گردید. 

 

دارچینی با اشاره به نقش سازنده جناب سرهنگ عبدی پور ریاست محترم موسسه راهگشا هرمزگان بیان داشت: در پاندمی کوید با تلاش مجدانه و پیگیری های مستمر این بزرگوار، برگزاری کلاس های مجازی هنرآموزان در سراسر استان به موازات استان‌های پیش رو مقدور گردید . کارآمدی و درایت جناب سرهنگ عبدی پور در امکان برگزاری کلاسهای مجازی هم در کنترل و پیشگیری کوید و هم در  ادامه روند فعالیت فعالان موثر واقع گردید.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است با همت و همدلی و حمایت همه مسئولین فرهیخته استان و الهام از رهنمودهای عوامل محترم پلیس راهور استان ، تلاش و کوشش مضاعف فعالان صنفی شاهد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در هرمزگان باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط