1401/05/26-17:23

تجلیل فرمانده سپاه هرمزگان از آزادگان

تجلیل فرمانده سپاه هرمزگان از آزادگان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: رشادت آزادگان ما در دوران دفاع مقدس مایه مباهات ملی و سبب فخر نسل جوان امروز ما در برابر بیگانگان است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در حاشیه دیدار جمعی از آزادگان سرافراز هرمزگان اظهار کرد: رشادتی که آزادگان غیور هرمزگانی در دوران اسارت از خویش به جای گذارند، امروز مایه فخر و مباهات همه ملت ایران است و این روحیه امروز مایه اقتدار کشور شده است.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و شجاعت آزادگان کشورمان هم در دوران جنگ در جبهه‌ها و هم در دوران اسارت در چنگال بعثیان، خاطرنشان کرد: اگر امروز در جهان عزت مند و سربلند هستیم، حاصل خلق حماسه‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بوده است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از خاطرات آزادگان به عنوان اسناد با ارزش مظلومیت و در عین حال ایمان عمیق ملت ایران در دوران دفاع مقدس یاد کرد و با یادآوری ضرورت جمع آوری و انتقال این خاطرات به نسل امروز، تأکید کرد: منطق ما در جنگ دفاع از خود بود و امام راحل همواره در دوران دفاع مقدس بر ضرورت صیانت از اخلاق و معرفت اسلامی در جنگ تأکید داشتند.

 

سردار سالاری گفت: یادگاران دفاع مقدس با ارزش‌ترین سرمایه معنوی کشورمان بعد از شهدا به شمار می‌روند و باید در هر قالبی به بیان ومرور خاطرات این عزیزان برویم و از آن همه عشق و شور و ایمان در کنار ولایتمداری درس بیاموزیم.

 

منبع: فارس

نظرات

captcha

اخبار مرتبط