1401/05/22-19:39

نماینده بندرعباس: از محل مسؤولیت‌های اجتماعی به پیام نور کمک خواهد شد

نماینده بندرعباس: از محل مسؤولیت‌های اجتماعی به پیام نور کمک خواهد شد

احمد مرادی در دیدار با رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از پیگیری برای اختصاص بودجه به این دانشگاه از محل مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد،قشم، بندرخمیر و ابوموسی ظهر امروز با حضور در دانشگاه پیام نور از فعالیت منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در دانشگاه پیام نور  به ویژه در خصوص راه اندازی مجدد رشته‌های پیام نور فین تقدیر و تشکر کرد.

 

مرادی در این دیدار با اشاره به عملکرد مطلوب رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، اظهار داشت: از محل مسئولیت های اجتماعی اعتباری در خصوص دانشگاه پیام نور فین کمک خواهیم کرد.

 

در ادامه این دیدار فرهادی گزارشی از مجموعه و رسالت دانشگاه پیام نور ارائه کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور هرمزگان در مقطع کارشناسی در 14 مرکز و واحد براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

 

 محمود عامری سیاهوئی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی نیز به نیابت از کارکنان از حمایت‌های احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان و استاندار محترم در خصوص انتصاب فرهادی بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با حضور فرهادی که یک نیروی ارزشی، دلسوز و جهادی است، فعالیت‌های خوبی در این دانشگاه صورت گرفته و اتحاد، همدلی و وفاق بسیار خوبی بین کارکنان و اعضای هیات علمی صورت گرفته است و امید داریم با همت ایشان دانشگاه پیام نور به جایگاه مطلوب خود برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط