1401/05/21-13:32

تقدیر نماینده بندرعباس از ورود دستگاه‌ قضایی و نظارتی به پرونده فساد در منطقه آزاد قشم در دولت قبل

تقدیر نماینده بندرعباس از ورود دستگاه‌ قضایی و نظارتی به پرونده فساد در منطقه آزاد قشم در دولت قبل

نماینده بندرعباس از اقدام خوب و به موقع دستگاه نظارتی و قضایی در پرونده فساد در منطقه آزاد قشم در دولت گذشته تقدیر کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که از سوی کانون وکلای استان هرمزگان تدارک دیده شده بود، اظهار کرد: استقلال کانون وکلای استان اتفاق بسیار خوب و پربرکتی است که آثار ارزشمند آن متوجه استان خواهد شد و برپایی چنین مراسمی با هدف تجلیل از اهالی رسانه، اقدام به جایی بود که سبب تعمیق روابط این دو حوزه خواهد شد.

 

وی با بیان این که حمایت از اصحاب رسانه در انجام رسالت خطیرشان می‌تواند یکی از فصول مشترک همکاری میان اهالی رسانه و کانون وکلا باشد، خاطرنشان کرد: همراهی مناسب میان وکلا و رسانه‌ها می‌تواند به ایفای مسؤولیت هر دو صنف کمک کند.

 

مرادی، تلاش برای بازگشت اعتماد به جامعه را یک وظیفه مهم برای همه مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: فساد و تبعیض بیش از هر چیز مردم را آزار می‌دهد و انتظار مردم از حاکمیت و دولت آن است که خدمات عمومی را عادلانه میان مردم توزیع و نظم و انضباط را بر جامعه حاکم کند و محصول نهایی آن ایجاد حس امنیت، آرامش و آسایش است.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با تقدیر از مجموعه دادگستری هرمزگان، بیان داشت: توقع و انتظاری که مردم از دستگاه قضا در ارتباط با مردم دارند، بهتر از گذشته در جریان است و در حوزه‌های مختلف نیز پیشرفت حاصل آمده و دادخواهی و تظلم‌خواهی و حق طلبی مورد انتظار مردم مورد توجه قرار گرفته و ما در هرمزگان واقعا شاهد این موضوع هستیم.

 

مرادی از قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان و احمدی منش دادستان بندرعباس و دیگر همکاران در عرصه قضاوت در دادگستری نیز به عنوان افرادی دغدغه مند یاد کرد و عنوان داشت: وقتی به عنوان نماینده مجلس ،کار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را آغاز کردیم و به عنوان حقی قانونی آن را دنبال کردیم و در پروسه زمانی 6 ماهه بدان پرداختیم و وقتی گزارش را آماده تحویل کردیم و قبل از آن که بدست مجلس و کمیسیون‌های تخصصی برسد، حساسیت لازم در دستگاه قضایی استان و دیگر مجموعه‌ها ایجاد شد و پیگیری‌های خوبی در جریان است.

 

وی تأکید کرد: هر جا فساد را دیدیم و احساس فساد کردیم، حتما ورود داشته باشیم.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس از نقش وکلای استان در زمینه همکاری با وی در رد واگذاری آلومنیوم المهدی و نیز همفکری‌های آنان در زمینه صید ترال و ... در خلیج فارس و دریای عمان، گفت: همکاری وکلای دغدغه مند و دلسوز در این زمینه با نمایندگان و رسانه‌ها سبب پیگیری خوب موضوعات و به نتیجه رساندن مسائل مردم شده است.

 

منبع: فارس

نظرات

captcha

اخبار مرتبط