1401/05/21-17:20
امام جمعه میناب:

مسؤولان بجای شکایت از خبرنگاران، نقدپذیری خود را بالا ببرند

 مسؤولان بجای شکایت از خبرنگاران، نقدپذیری خود را بالا ببرند

امام جمعه میناب گفت: تعامل برخی از مسئولین با خبرنگاران مناسب نیست. اصحاب رسانه و خبرنگاران دوست شما و مردم هستند و برخورد قهری و معرفی آنان به مراجع قضایی درست نیست بلکه باید مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته باشند و صبوری کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه میناب ضمن تسلیت عاشورای حسینی گفت: تقوی حق خدا بر یکایک ماست.

 

وی افزود: برای رسیدن به تقوا از خدا برای رسیدن به خدا کمک بخواهیم.

 

خطیب جمعه میناب ادامه داد: بهترین راه رسیدن به سعادت و بهشت تقواست و حافظ وامانتدار تقوا نیز خدای مهربان است.برای رسیدن به زهد باید تمرین زهد کند و زهد یعنی بی رغبتی و تعلق نداشتن به دنیا.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، یکی ازچالش های جامعه بشری امروز را ایجاد شغل و بنگاه‌های تولیدی کوچک برشمرد و بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم اقتصاد مقاومتی، ایجاد شغل و راه اندازی بنگاههای تولیدی است.

 

وی از مسؤولین خواست از کارگاه های تولیدی و صنایع کوچک حمایت کنند.

 

امام جمعه میناب اضافه کرد: جوانان میناب جوانان مستعد در تمام زمینه‌های ورزشی وعلمی هستند و برای شکوفایی استعداد جوانان میناب نیاز به حمایت است.

 

وی تأکید کرد: ارتباط دفترامام جمعه با نسل جوان در آینده بیشتر خواهدشد.

 

وی به روز مقاومت اشاره کرد و گفت: این روز تداعی کننده آیه قرآن است که می گوید:چه بسا جمعیت کمی در برابر جمعیت زیادی به اذن خدا پیروز شوند و مقاومت باعث پیروزی شده است و در آینده هم راه نجات منطقه جریان مقاومت است.

 

حجت الاسلام محسن ابراهیمی به 26 مردادسالروزبازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و ضمن تبریک این روز گفت: آزادگان ما با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردن‌کشان به حق ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند و مردانگی را معنا کردند.

 

خطیب جمعه میناب باتبریک روز خبرنگار به برخی از مسئولین اجرایی گفت: تعامل برخی از مسئولین با خبرنگاران مناسب نیست. اصحاب رسانه و خبرنگاران دوست شما و مردم هستند و برخورد قهری و معرفی آنان به مراجع قضایی درست نیست بلکه باید مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته باشند و صبوری کنند.

 

منبع: فارس

نظرات

captcha

اخبار مرتبط