1401/05/14-16:53

36 شناور از ابتدای سال در ایزوایکو برای تعمیرات پذیرش شده‌اند

36 شناور از ابتدای سال در ایزوایکو برای تعمیرات پذیرش شده‌اند

مدیرعامل کشتی سازی و صنایع فراساحل گفت:36 شناور طی چهار ماه گذشته برای تعمیرات پذیرش شده‌اند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سلمان ضربی مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران امروز در گفتگویی با محوریت تحقق شعار سال در این صنعت تأکید کرد: صنعت دریایی ایران امروز در جایگاهی است که بی شک از نظر دانش فنی و کیفیت خدمات قابل رقابت با رقبای خود در منطقه و جهان است.

 

وی با بیان این که در حال حاضر ایزوایکو پشتیبانی قدرتمند و مطمئن برای صنعت حمل و نقل دریایی کشور است و طی ماههای اخیر عملکرد این مجتمع در پروژه های انجام شده، خاطرنشان کرد: گواه این مسئله آن است که مراجعاتی از خارج مرزهای کشور جهت انجام تعمیرات نیز داشته ایم که تا کنون سابقه نداشته است.

 

به گفته ضربی، ایزوایکو به عنوان زیرساختی ارزشمند در راستای توسعه اشتغال، اقتصاد و محرکی برای صنایع پایین دستی میتواند فرصتهای خوبی را پیش روی کشور قرار دهد و با ارائه خدماتی با کیفیت و دارای استانداردهای بین المللی از خروج ارز جلوگیری  نموده و درآمدزایی قابل توجهی ایجاد نماید.

 

مدیرعامل ایزوایکو افزود: با پذیرش 36 شناور طی چهار ماه گذشته سال جاری این مجتمع صنعتی یکی از پرکارترین ادوار خود را تجربه کرده است. پروژه هایی در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ شامل انواع شناورهای تخصصی، نفتکش، کانتینربر، ریگهای حفاری و... که تا کنون 23 پروژه از این تعداد به اتمام رسیده و تحویل کارفرما گردیده است.

 

ضربی تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده در راستای جذب پروژه های نوسازی قطعاً ظرفیت‌های جدیدی برای فعالتر شدن مجتمع و ایجاد اشتغال پایدار جوانان شکل خواهد گرفت که این موضوع میتواند فرصتی برای رفع معضل بیکاری در کشور باشد.

 

مدیرعامل کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با اشاره به فعالیتهای ایزوایکو در زمینه نفت و گاز و اجرای پروژه های ساخت سکوهای نفتی و گازی تأکید کرد: مجتمع ایزوایکو در زمینه طراحی، ساخت، حمل و نصب سکوهای نفت و گاز نیز با انجام پروژه های مختلف توان خود را به اثبات رسانده و هم اکنون این مجموعه پروژه توسعه میدان نفتی فروزان را در دست ساخت دارد که تماماً توسط مهندسین و نیروی کار داخلی و با بهره گیری از دانش فنی ایرانی انجام گرفته.

 

سلمان ضربی در پایان تأکید کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری با نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده همه مردم کشور اعم از مدیران، مسئولین، کارمندان، کارگران زحمتکش، پژوهشگران و اساتید دانشگاه و... وظیفه داریم که به سهم خود در راستای تحقق هرکدام از این سه محور مهم و اساسی تلاش کنیم.

 

وی بیان کرد: ایزوایکو به عنوان یک زیرساخت بزرگ صنعتی ظرفیتی بسیار قوی و ارزشمند جهت تحقق تولید دانش بنیان و توسعه اشتغال در کشور است که برنامه ریزی‌های خوبی هم در این زمینه انجام گرفته و ما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تأثیرات مثبت این فعالیت‌ها باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط