1401/05/11-14:50

تجلیل فرمانده نیروی دریایی سپاه از شهردار بوموسی

 تجلیل فرمانده نیروی دریایی سپاه از شهردار بوموسی

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از تلاش‌های شهرداری جزیره بوموسی در توسعه شهری و رفاهی این جزیره تقدیر کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با اهدای لوح سپاسی به محمد رستمی سیاهویی شهردار بوموسی، از تلاش‌های وی برای توسعه شهری و رفاهی این جزیره قدردانی کرد.

 

در بخشی از این لوح آمده: بی شک نقش جنابعالی و شهرداری در رشد و توسعه شهری و رفاهی و امنیت پایدار جزیره بوموسی محسوس و مشهود بوده و اقدامات مطلوب صورت گرفته، همیشه به عنوان یکی از عوامل اساسی برقراری نظم، کارآیی اثربخش و بهره وری متعالی در توسعه شهری بشمار می‌رود.

 

محمد رستمی سیاهویی شهردار بوموسی در حاشیه اهدای این لوح سپاس که از سوی سردار مرادی فرمانده ارشد نظامی جزیره بوموسی انجام گرفت، اظهار کرد: با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهبود وضعیت جزایر برای اسکان مردم و نیز آبادانی آنها، گام‌های اساسی از سوی استانداری هرمزگان برای تقویت اعتبارات جزایر صورت گرفت و بحمداله اقدامات توسعه‌ای خوبی در جزیره بوموسی شکل گرفت که بدون شک انجام بسیاری از آنها با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میسر شد.

 

وی تأکید کرد: جزیره بوموسی بخشی از وجود ایران اسلامی است که تلاش برای آبادانی و توسعه آن را افتخار خودمان می‌دانیم و خانواده شهرداری و شورای شهر بوموسی صادقانه و دلسوزانه در این مسیر گام بر می‌دارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط