1401/05/03-16:46

تردد دریایی جزیره کیش از فردا تا جمعه ممنوع است

تردد دریایی جزیره کیش از فردا تا جمعه ممنوع است

اداره بنادر و دریانوردی کیش با صدور اطلاعیه‌ای از ممنوعیت تمامی ترددهای دریایی این جزیره از فردا (4مرداد) تا روز جمعه (7 مرداد) خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اداره بنادر و دریانوردی کیش امروز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت بادهای شرقی، وجود تندبادهای ناگهانی، ورود سامانه‌های بارشی مونسون، احتمال بارش‌های رگباری و کاهش دید افقی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا تردد شناورها از سه شنبه چهارم تا جمعه هفتم مرداد ماه ممنوع است.

 

این ممنوعیت شامل تمام شناورهای مسافری، خودرو بر، تفریحی، گردشگری، اکواریومی، صیادی و قایق‌های سبک بوده و با توجه به ناپایداری‌های دریایی، تغییرات احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به گزارش فارس، هواشناسی هرمزگان سطح هشدار برای بارندگی‌های شدید در این استان را از حالت نارنجی (اقدام فوری) به قرمز (اقدام فوری و همه جانبه) تغییر داده است.

 

در این هشدار تاکید شده که سامانه مونسونی بارشی شدید از بعد از ظهر دو شنبه تا اواخر وقت جمعه در هرمزگان فعال خواهد بود و سبب بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد شدید همراه با گرد و خاک در ارتفاعات و در سطح استان خواهد شد.

 

منطقه اثر این سامانه نیز در بندرعباس، بستک، بندرخمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لاوان و میناب اعلام خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط