1401/04/29-12:34

مرگ یک شهروند بر اثر نقص فنی آسانسور در بندرعباس

مرگ یک شهروند بر اثر نقص فنی آسانسور در بندرعباس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: نقص فنی آسانسور منجر به سقوط و مرگ یکی از ساکنین ساختمانی در محله نایبند بندرعباس شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمدامین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ساعت ۷:۱۶ بامداد چهارشنبه ۲۹ تیر، مرکز ۱۲۵ آتش نشانی خبر سقوط فردی در چاله آسانسور را دریافت کرد.

 

وی با بیان اینکه حادثه در ساختمان مسکونی در بن بست طراوت نایبند شمالی رخ داده، ادامه داد: بر اثر نقص فنی کابین آسانسور در طبقه سوم ساختمان گیر می‌کند و به دلایلی که هنوز مشخص نیست یکی از ساکنین در چاهک آسانسور سقوط کرده و بر اثر شدت جراحات در دم جان می‌بازد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: به محض اطلاع از وقوع سانحه تیم نجات آتش نشانی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شد و عملیات انتقال حادثه دیده به سطح انجام می‌شود.

 

لیاقت از شهروندان خواست به هنگام گیر کردن در آسانسور خونسردی خود را حفظ کرده و به یاد داشته باشند تا زمانی که خودسرانه اقدام به خروج نکنند در امان هستند.

 

وی گفت: شهوندان در چنین مواقعی باید آژیر کابین را به صدا در آورده، سپس با شماره شرکت که درون آسانسور درج شده تماس بگیرند و اگر به هر دلیل موفق به دریافت کمک نشدند با شمار ۱۲۵ آتش نشانی ارتباط برقرار کرده تا امدادگران برای نجات اقدام کنند.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تاکید کرد: برای سرویس و نگهداری باید با شرکت‌های مجاز که مورد تایید انجمن آسانسور هستند قرارداد بسته شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط