1401/04/26-08:39

تجهیز 7 میلیاردی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان

 تجهیز 7 میلیاردی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان

با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، درمانگاه مستعمل و خارج از شأن خانواده فرهنگیان هرمزگان، اکنون با 7 میلیارد تومان تجهیز به یکی از درمانگاه‌های با کیفیت بندرعباس تبدیل شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اواخر آذرماه 1400 بود که خبرگزاری فارس با انتشار مجموعه گزارشات و تصاویری از وضعیت دردناک درمانگاه فرهنگیان استان هرمزگان واقع در شهر بندرعباس خواستار توجه مسؤولان امر به این موضوع و تجهیز تنها درمانگاه فرهنگیان در استان هرمزگان شد.

وضعیت تجهیزات درمانگاه فرهنگیان در سال‌های گذشته

 

مصائب درمانگاه فرهنگیان هرمزگان/ از فرسودگی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی تا چشم‌انتظاری 28 هزار فرهنگی

وضعیت درمانگاه فرهنگیان هرمزگان+عکس

 

حالا از درمانگاه فرهنگیان بندرعباس خبر رسیده که با پیگیری‌های قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و با دستورات استاندار، درمانگاه فرهنگیان که سال‌ها در وضعیتی راکد و زننده و به دور از شأن خانواده معلمان و فرهنگیان هرمزگان قرار داشت، با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال تجهیز شده است.

 

این میزان اعتبار از محل مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع هرمزگان و بخصوص با پیگیری رییس هیأت مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس تأمین شده و درمانگاه فرهنگیان هرمزگان در وضعیتی متفاوت از گذشته در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

ارتقای وضعیت پزشکان متخصص و فوق تخصص

اکنون بر اساس اعلام رسمی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان، با استقرار دستگاه اکوکاردیوگرافی و اکوی پیشرفته، متخصص قلب و عروق در دور زو از هفته، متخصص داخلی در 3 روز از هفته، دندانپزشکی هر روزه در دو شیفت صبح و عصر با تجهیزات جدید و پیشرفته، متخصص زنان و زایمان در 3 روز از هفته، متخصص اطفال در دو روز از هفته، فوق تخصص چشم پزشکی در دو روز از هفته و سونوگرافی با تجهیزات جدید و به روز به همراه متخصص مربوطه در 3 روز از هفته به همراه بخش‌های سرم درمانی و تزریقات و بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مراقبت‌های مامایی و دوران بارداری، ثبت نوار جنین و تغذیه و رژیم درمانی آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و دیگر گروه‌های جامعه است.

بدون شک بهبود وضعیت این درمانگاه نه تنها سبب افزایش رضایتمندی خانواده فرهنگیان و معلمان پرتلاش استان خواهد شد بلکه شأن و جایگاه این شغل ارزشمند را نیز در جامعه ارتقا خواهد داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط