1401/04/27-23:01

فعالیت 173 مرکز تزریق واکسن کرونا در هرمزگان

فعالیت 173 مرکز تزریق واکسن کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فعالیت 173 مرکز تزریق واکسن کرونا در این استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا ضرورت دارد شهروندان هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: برای تسریع در روند تزریق واکسن کرونا مرکز تجمیعی واکسیناسیون پیراپزشکی واقع در بلوار رسالت جنوبی (میدان ۱۲ فروردین) راه‌اندازی شد.

 

وی افزود: این مرکز تجمیعی در نوبت صبح (۸ تا ۱۳) و عصر (۱۶ تا ۲۰) فعالیت می‌کند و واکسن کرونا علاوه بر این مرکز تجمیعی در ۱۷۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی هرمزگان تزریق می‌شود.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: همه افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه از آخرین تاریخ دریافت واکسن آن‌ها گذشته می‌توانند برای دریافت دوز یادآور واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت و مرکز تجمیعی بندرعباس مراجعه کننند.

 

نوروزیان گفت: هر واکسنی که در دوز سوم تزریق شده باشد و یا واکسن‌هایی با پلت فرم پروتئین نوترکیب مانند پاستوکوک پلاس، اسپایکوژن و رازی برای تزریق دوز چهارم پیشنهاد می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط