1401/04/24-11:26

ووشو هرمزگان در رتبه چهارم کشور/ دبیر سابق هیات: علت برکناری‌ام مبهم است

ووشو هرمزگان در رتبه چهارم کشور/ دبیر سابق هیات: علت برکناری‌ام مبهم است

دبیر سابق هیات ووشو هرمزگان از کسب رتبه چهارم این هیات در ارزیابى سال ١٤٠٠ خبر داد و گفت: این دستاورد طى روزهاى آتى از سوى فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ابوذر احمدى دبیر سابق هیأت ووشو استان هرمزگان اظهار داشت: هیات ووشو هرمزگان در ارزیابى سال ١٤٠٠ رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و طى روزهاى آتى نیز از سوى فدراسیون به اداره‌کل ابلاغ خواهد شد که لازم مى‌دانم این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش هرمزگان به خصوص خانواده بزرگ ووشو تبریک بگویم.

 

وى افزود: هفته گذشته تیم‌هاى ووشو جوانان، نوجوانان و نونهالان پسران استان را به مسابقات قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى اعزام کردیم و دستاورد آن نیز دعوت از ٨ ووشوکار هرمزگانى به اردوى تیم ملى بود و دختران هرمزگان هم امروز جهت حضور در این رقابت‌ها وارد تهران شدند.

 

دبیر سابق هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: هزینه‌هاى این اعزام‌ها نیز حدود ٦٠ میلیون تومان تخمین زده شد که تمامى این هزینه از سوى «علیرضا بهرمن» که دیگر سمتى در ووشو استان ندارند تامین شد.

 

احمدى تصریح کرد: براى تامین هزینه‌هاى این اعزام‌ها با گرفتارى‌هاى زیادى مواجه بودیم و سرپرست این هیات حتى جواب تلفن ما را نمى‌داد و اداره‌کل نیز حتى یک لیوان آب هم جهت این اعزام‌هاى مهم که به‌منظور حضور در پیکارهاى جهانى اندونزى برگزار مى‌شد به ما کمک نکرد و اهمیتى براى ووشو قائل نشد؛ حتی ما به سرپرست هیات پیشنهاد دادیم که ریالی از شما نمی‌خواهیم لااقل البسه بچه‌ها را تامین کنید که آن هم از سوی ایشان نادیده گرفته شد.

 

دبیر سابق هیات ووشو هرمزگان در خصوص برکنارى‌اش از سمت دبیرى افزود: ابتدا به اتفاق اعضاى هیات گمان بردیم که سرپرست هیات جهت تجلیل از عملکرد پسران در مسابقات به هیات آمده است اما به یک باره حکم برکنارى بنده را تقدیم نمودند؛ البته هم‌اکنون او سرپرستى ووشو استان را بر عهده دارد و مختار است دبیر خود را شخصا انتخاب کند اما هر برکنارى دلیلى دارد که علت آن نیز براى ووشوکاران مبهم است و انتظار می‌رود حداقل اگر توانایی کمک به هیات را ندارید، نمک بر زخم ووشوکاران نپاشید. 

 

احمدى افزود: چندین سال به عنوان رئیس کمیته فرهنگى هیات ووشو هرمزگان فعالیت داشتم و حضور در مراسمات ملى و مذهبى و همچنین پیاده‌روى اربعین حسینى(ع) به‌همراه خانواده ووشوکاران در اولویت کارى ما بود که همین افرادى که سرپرست هیات امروز در تیمشان بازى مى‌کند، مخالف این برنامه‌هاى فرهنگى بودند و این اقدامات هیات را سیاسى مى‌پنداشتند؛ حالا اکنون این افراد با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان داعیه این هیات موفق را دارند و هر روز حاشیه‌ای جدید برای هیات درست می‌کنند.

 

وى در خصوص زمان‌بر شدن مجمع انتخابات هیات ووشو هرمزگان توضیح داد: تمامى شرایط براى برگزارى مجمع کاملا محیاست و علاوه بر فدراسیون، وزارت ورزش هم طى نامه‌اى به اداره‌کل، تاکید بر برگزارى مجمع را اعلام کرد اما ظاهرا فشارهاى بیرون سیاسیون مانع از شکل گرفتن این هیات فعال استان شده است و ووشو هرمزگان همچنان بلاصاحب است و هر کسى که از راه مى‌رسد با پا در میانى افراد سیاسى قصد حضور در مجمع را دارد در حالیکه که طبق قانون، ثبت‌نام تمام شده است و استعلام حراستى افراد هم به اداره‌کل اعلام شده است.

 

دبیر سابق هیات ووشو استان هرمزگان گفت: تمامى روال قانونى برگزارى مجمع، ریز به ریز انجام شده و افرادى که داعیه حضور در انتخابات را دارند مى‌توانستند در زمان مشخص شده ثبت‌نام کنند چرا که در روزنامه اعلام شد و به تایید اداره‌کل هم رسید و مدیرکل هم به فدراسیون اعلام کرد و امیدواریم که اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان به دور از نگاه سیاسى و فشارهاى بیرونى، اقدام به برگزارى مجمع کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط