1401/04/22-23:13

4 قاضی نمونه هرمزگان معرفی شدند

4 قاضی نمونه هرمزگان معرفی شدند

4 قاضی نمونه هرمزگان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان عصر چهارشنبه طی مراسمی از تلاش‌های چهار نفر از قضات برگزیده جشنواره آرای قضایی تقدیر کرد.

 

مجتبی قهرمانی در جریان این مراسم با بیان اینکه برگزاری جشنواره آرای برتر قضایی در اتقان آراء بسیار مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: سرعت در رسیدگی و اتقان تصمیمات قضایی دو انتظار بحق مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از قوه قضاییه می باشد و بی تردید ثمرهٔ اتقان و تقارب آراء قضات، افزایش اعتماد عمومی به حاکمیت و  دستگاه قضایی و گسترش روحیه امید و رضایتمندی در سطح جامعه است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه و شناخت منابع انسانی بر لزوم صیانت از قضات مبتکر و خلاق تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: نیروی انسانی، مهم‌ترین سرمایه دستگاه قضایی است و بر این اساس، هرچه این سرمایه از کیفیت مطلوبتری برخوردار باشد، موفقیت های بیشتری کسب خواهد شد.

 

قهرمانی در ادامه افزود: آرای صادر شده توسط قضات استان هرمزگان به صورت مستمر توسط اعضای کمیته نقد آرای معاونت منابع انسانی دادگستری استان مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از تحلیل نقاط قوت و ضعف، در نهایت رأی برتر مشخص می شود.

 

این مقام قضایی همچنین اظهار داشت: بی‌تردید صدور آرای متقن یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی است که رضایتمندی عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

 

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های شبانه روزی قضات در اجرای سیاست های کلان دستگاه قضایی و خدمت رسانی بهینه به مراجعین یادآور شد: با بررسی های انجام شده، آرای آقایان سعید کلانتر، حسین دهقان، مهدی ایرانپور و محمد احمدی به عنوان برگزیدگان جشنواره آرای قضایی انتخاب شده اند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش های قضات منتخب جشنواره آرای قضایی که موفق به کسب رتبه برتر شده اند تقدیر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط