1401/04/23-12:03

کشف قاچاق سازمان یافته 440 هزار لیتر گازوئیل در هرمزگان

کشف قاچاق سازمان یافته 440 هزار لیتر گازوئیل در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی در ۲۰ کانتینر حامل ۴۴۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۱۵۴ میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوئیل در پوشش روغن پایه معدنی می‌کردند.

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه در منطقه ویژه اقتصادی یکی از گمرکات استان از انجام فعالیت مجرمانه و وجود تعدادی کانتینر ۲۰ فوت حامل سوخت قاچاق مطمئن شدند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، گمرک و یگان حفاظت بنادر از محوطه مذکور بازدید و از کلیه محموله‌های مشکوک به فرآورده‌های نفتی نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال شد که طبق جوابیه مشخص شد تعداد ۲۰ کانتینر حاوی ۴۴۰ هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز می‌باشند که در پوشش روغن پایه معدنی اظهار شده بودند.

 

جعفری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت های مکشوفه را ۱۵۴ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، ادامه داد: در این راستا اعضای شرکت متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط