1401/04/13-15:29

سلام فولاد به لیگ 2 کشور

سلام فولاد به لیگ 2 کشور

فولاد هرمزگان راهی لیگ دسته دوم شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، در چارچوب هفته هفدهم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با تیم سپاهان نوین ایذه دیدار کرد.

 

تیم فولاد هرمزگان ۳۰ امتیازی و صدرنشین در صورت کسب برتری در این  دیدار یک  هفته زودتر به عنوان تیم نخست صعود خود را به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مسجل می کرد که این اتفاق در پایان نود دقیقه افتاد. 

 

در دقیقه سوم بازی بود که روی اشتباه مجتبی روشنگر سنگربان تیم فولاد دروازه قرمزپوشان هرمزگانی باز شد.

 

پس از این گل فولاد یکپارچه حمله شد و در دقیقه ۱۷ داور برای این تیم اعلام پنالتی کرد و مظفر خسرو انجم موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

 

فشار حملات برای رسیدن به گل برتری تمامی نداشت و در دقیقه ۳۴ حسن رمون زاده که انکار قرار نیست حالا حالا تمام شود پس از جا گذاشتن چند بازیکن با یک شوت زیبا دومین گل را برای فولاد به ثمر رساند تا قرمزپوشان بازی باخته را با برد پیش ببرد. برتری دو بریک تا پایان ۴۵ دقیقه باقی ماند و فولاد هرمزگان با برتری به رختکن رفت. 

 

در نیمه دوم شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان با ارائه یک بازی منطقی نتیجه دو بر یک را حفظ کردند تا با این پیروزی یک هفته زودتر راهی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شود.

 

فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از اواسط اردیبهشت ماه در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط