1401/03/28-23:03

دستگیری قاتل و عاملان نزاع جمعی در بندرعباس

دستگیری قاتل و عاملان نزاع جمعی در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی قاتل متواری پس از چند روز فرار به همراه پنج نفر که در درگیری مشارکت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان شامگاه امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای حاشیه‌ای بندرعباس، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و تحقیقات میدانی را در این زمینه آغاز کردند.

 

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد در پی مشاجره لفظی بین ۲ تن از اهالی در یک مراسم عروسی و ورود نکردن بزرگان و صاحبان مراسم برای صلح و سازش بین طرفین در نهایت مقتول به همراه چند تن از دوستانش جهت انتقام‌گیری جلوی درب منزل قاتل مراجعه،که در درگیری مجدد ضارب با وارد نمودن ضربات چاقو اقدام به قتل متوفی کرده و از محل متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر کردند که در بازجویی صراحتا به ارتکاب جنایت با سلاح سرد از نوع چاقو و قتل متوفی اعتراف کرد که ضمن بازسازی صحنه جرم، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و  پنج متهم دیگر که در درگیری روز حادثه مشارکت داشتند نیز طی عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

 

جعفری از عموم شهروندان و مردم بویژه معتمدین و بزرگان طوایف که دارای نفوذ در محل هستند خواست حتی الامکان از وقوع و بروز چنین حوادثی پیشگیری کرده و در صورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله به موضوع ورود کرده و با پادرمیانی و بهره‌گیری از دیگر افراد و اشخاص متنفذ به خوبی ایفای نقش کنند تا از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط