1401/03/26-15:59

قاتل جوان ۲۰ ساله حاجی‌آبادی دستگیر شد

قاتل جوان ۲۰ ساله حاجی‌آبادی دستگیر شد

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد از دستگیری قاتل جوان ۲۰ ساله حاجی‌آبادی پس از یک ماه فرار از چنگال قانون دستگیر کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرهنگ روح‌اله عبدالهی فرمانده انتظامی حاجی‌آباد ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۰ ساله در یکی از روستاهای شهرستان حاجی‌آباد و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و تحقیقات میدانی صورت گرفته هویت قاتل که سابقه شرارت داشته و در امر خرید و فروش مسلحانه مواد مخدر فعالیت داشت شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه سرنخ‌هایی از تردد مجدد قاتل به حاجی‌آباد به دست آمد و ماموران تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری این قاتل آغاز کردند.

 

عبدالهی بیان داشت: پس از پیگیری و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه و محل تردد قاتل فراری را در یکی از روستاهای دور دست این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از یک ماه فرار از چنگال قانون و عدالت دستگیر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی، هوشیاری و اشرافیت پلیس در جای جای استان و شهرستان، مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌کند.

 

 

 

 



 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط