1401/03/26-18:58

رزمایش الی بیت المقدس در بندرخمیر برگزار شد

رزمایش الی بیت المقدس در بندرخمیر برگزار شد

رزمایش الی بیت المقدس در2 منطقه کشار و رویدر شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ظهر امروز رزمایش الی بیت المقدس در دو منطقه کشار و رویدر شهرستان بندرخمیر با حضور فرمانده سپاه، فرماندار، مسوولین محلی و جمع پرشوربسیجان گردان الی بیت المقدس برگزار شد.      

 

سرهنگ پاسدار حمید کمالی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر در این رزمایش اظهار داشت: هدف از اجرای این رزمایش سنجش و مرور تاکتیک‌های آمادگی دفاعی، توان رزمی بسیجیان، تقویت روحیه ایثار و شهادت و نمایش اقتدار بسیج در دفاع از انقلاب مقابل دشمنان نظام اسلامی است.

 

وی وجود بسیج را سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: حضور بسیجیان همواره بر هم زننده نقشه‌های دشمنان است و در راستای جذب، سازماندهی، آموزش، ارتقای سطح کیفی و آمادگی همه جانبه نیروهای بسیجی این رزمایش برگزار شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر امداد و نجات، رزم در جنگ، کوی وبرزن، محافظت از مقر و رزم شبانه را از جمله تاکتیک‌های رزمایش الی بیت المقدس برشمرد و تصریح کرد: ارتقای امنیت روانی برای آحاد مردم و مردمی کردن امنیت با حضور گسترده بسیجیان و مشارکت مردم، ارتقای توان رزم، همچنین سازماندهی، آمادگی و بروزرسانی تمرینات گردان‌های بیت المقدس  بخشی از اهداف مهم این رزمایش است.

 

میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر نیز گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته و هرجا این نیروی مردمی پای کار آمد مسائل و مشکلات آسان و به راحتی حل شد.

 

وی افزود: این نهاد مقدس از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است که ما باید قدر این نهاد مقدس را بدانیم به گونه‌ای که خدمات آن در جامعه استمرار داشته باشد و مردم از خدمات بهتر و بیشتری بهره را ببرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط