1401/03/20-17:41

نظارت بر بازار نباید فراموش شود/ افسران و جاسوسان صهیونیست در امان نخواهند بود

نظارت بر بازار نباید فراموش شود/ افسران و جاسوسان صهیونیست در امان نخواهند بود

امام جمعه بندرعباس از دولت خواست تا با دقت بر وضعیت بازار نظارت کند و اجازه گرانی‌ها و کم‌فروشی‌ها را ندهد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: مهم‌ترین مسأله در شرایط کنونی اقتصادی، مراقبت از بازار در زمینه جلوگیری از کم‌فروشی، احتکار و گرانفروشی است و نظارت بر بازار مهم‌ترین وظیفه دولت بشمار می‌رود.

وی با بیان این که کاهش فشار بر مردم باید بر تمام مسؤولان به عنوان وظیفه‌ای اساسی دنبال شود، خاطرنشان کرد: بازرسان باید مرتب بر تامین، توزیع و قیمت کالا‌های اساسی نظارت و با گران فروشان برخورد کنند.

احتکارکنندگان همدست دشمن هستند

امام جمعه بندرعباس از احتکارکنندگان کالا به عنوان همدستان دشمن یاد کرد و افزود: در این شرایط هرگونه احتکار کالا ظلم به مردم و سبب گران شدن آن خواهد شد و لذا باید همه دستگاه‌های نظارتی در کنار هم مراقب وضعیت بازار و اقتصاد کشور باشند.

ایران به ابهامات هسته‌ای پاسخ داده است

حجت الاسلام عبادی‌زاده در ادامه به تلاش آمریکایی‌ها و تروییکای اروپایی برای تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام سازمان بین المللی انرژی اتمی اشاره و بیان داشت: تمام سوالات و ابهامات آژانس بین المللی انرژی اتمی و نیز تمامی بازرسی‌های آنان از مراکز هسته‌ای کشورمان کاملا شفاف وروشن صورت گرفته و هیچ نقطه ابهامی در پرونده هسته‌ای ایران وجود ندارد اما هدف غربی‌ها از فشار بر ایران برای رها کردن حقوق هسته‌ای است.

ایران از مواضعش عقب نخواهد نشست

وی همچنین ادامه داد: دشمنان می‌خواهند هزینه دانش هسته‌ای که یکی از پیشروترین دانش‌های استراتژیک در جهان است را برای ملت ایران بالا ببرند اما باید بدانند که ایران هیچگاه از مواضع قانونی و مشروع خود عقب نشینی نمی‌کند.

دادن اطلاعات غلط به آژانس کار همیشگی صهیونیست‌ها است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: دادن اطلاعات غلط به آژانس از برنامه هسته‌ای ایران از 19 سال پیش آغاز شده و متأسفانه این مرکز بین المللی که باید وظیفه خودش در کنترل و خلع سلاح کشورهای هسته‌ای جهان را انجام دهد به دنبال بهانه‌تراشی سیاسی در برنامه هسته‌ای کشورمان و جاسوسی برای غربی‌ها است و تجربه به ما نشان داده که بسیاری از بازرسان سازمان بین المللی انرژی اتمی، اطلاعات موجود در مراکز هسته‌ای ما را به دشمنان ملت ایران بخصوص به صهیونیست‌ها فروخته‌اند.

هرگز سیاست فشار حداکثری به ایران پاسخ نخواهد داد

وی سیاست فشار حداکثری به ملت ایران را سیاستی ذلیلانه و شکست‌خورده برشمرد و گفت: دست بردن صهیونیست‌ها به ترورهای کور در کشورمان از طریق افرادی منافق و فریب‌خورده نیز موید شکست‌های آنان در دیگر برنامه‌های سیاسی خودشان بر علیه ملت ایران است و البته این ترورها، بی پاسخ نمانده و نخواهد ماند و هیچ افسر و جاسوس اسرائیلی در دنیا در امان نخواهد بود.

حجت الاسلام عبادی‌زاده به استقبال باشکوه مردم از مراسمات رضوی در سراسر ایران و هرمزگان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: امام رضا (ع) امام خوبی‌ها و کرامات فراوان است و این ایام باشکوه که روز میلاد آن امام عزیز است، فرصتی برای روزی‌گرفتن و متوسل شدن به اهل بیت‌ (علیهاالسلام) بشمار می‌رود.

 

 

 


 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط