1401/03/17-11:02

کشف بیش از ۹۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان +فیلم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 2 محموله سنگین سوخت قاچاق با حجم ۹۳۱هزار لیتر خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار حسین دهکی ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مرزبانان استان هرمزگان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در سواحل سیریک و بندرعباس مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

وی در ادامه گفت: مرزبانان با تشکیل چند اکیپ به محل های مورد نظر اعزام شدند و توانستند در عملیاتی مقتدرانه  ۲۲ مشک بزرگ ماری شکل حاوی ۸۹۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق را به ارزش ۲۰۸ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف کنند.

 

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: قاچاقچیان با توجه به نداشتن تاب مقاومت در برابر مرزبانان  مشک‌های سوختی را رها کرده و از محل متواری شدند که تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

دهکی ادامه داد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه نیز طی اقدامی اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله سوخت قاچاق را به خارج از مرز‌های کشور انتقال دهند.

 

وی گفت: براساس این خبر بلافاصله واحد‌های عملیاتی به موقعیت شناسایی شده اعزام و پس از جست و جو موفق شدند سه فروند موتور لنج  را شناسایی و توقیف کنند.

 

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به کشف ۴۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق در این عملیات، افزود: پنج نفر از متهمان مرتبط با این پرونده قاچاق نیز دستگیر شدند.

 

دهکی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط