1401/03/15-14:31

جزییات تصادف خونین پژو با کامیون جاده بندرعباس - خمیر/ چگونه 8 عضو یک خانواده قربانی شدند+عکس

جزییات تصادف خونین پژو با کامیون جاده بندرعباس - خمیر/ چگونه 8 عضو یک خانواده قربانی شدند+عکس

فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: در تصادف خونین بامداد امروز در جاده بندرعباس - بندرخمیر متأسفانه 8 عضو یک خانواده از جمله 5 کودک جان باختند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: تصادف پژو 405 با یک دستگاه تانکر به صورت شاخ به شاخ و در حوالی ساعت 1:30 بامداد امروز 15 خرداد در محور بندرعباس - بندرخمیر رخ داده است که متأسفانه 8 عضو یک خانواده در آن جان باختند.

وی افزود: علت سانحه، سرعت زیاد و خواب رفتن راننده  پژو بوده است که چنین حادثه خونین و دردناکی را رقم زده است.

 

به گفته فرمانده پلیس راه هرمزگان، 5 تن از جانباختگان کودک و خردسال بوده و 3 نفر نیز بزرگسال بوده‌اند که بدلیل شدت تصادف در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

بررسی‌های خبرنگار فارس در بندرعباس نیز حاکی از آن است که کشته‌شدگان در این حادثه اهل رودخانه در هرمزگان و کهنوج کرمان بوده‌اند که همگی با هم نسبت فامیلی و خانوادگی داشته‌اند.

 

وضعیت جاده‌های هرمزگان با وجود بار سنگین تردد انبوه خودروها بدلیل وجود بنادر متعدد، بسیار اسفناک است به طوری که محورهایی همچون بندرعباس - بندرخمیر، لار - کهورستان، درگهان - قشم و توکهور و هشتبندی به میناب و ... هر هفته شاهد حوادث دردناکی است و عملا طرح بهسازی آنها نیز یا اصلا اجرا نشده و یا بسیار کند پیش می‌رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط