1401/03/15-20:24

هرمزگان در جودوی روستاییان کشور نایب قهرمان شد

هرمزگان در جودوی روستاییان کشور نایب قهرمان شد

اولین دوره مسابقات جودو روستاییان کشور با حضور ۱۴۰ جودوکار در جوار آب‌‌های نیلگون خلیج فارس با نایب قهرمانی هرمزگان خاتمه یافت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، رییس هیات جودو استان هرمزگان در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: رویداد بزرگ اولین دوره مسابقات جودو روستاییان کشور با حضور ۱۴۰ جودوکار به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

فاطمه نگهداری افزود: این مسابقات ۱۳ خردادماه در سالن شهید قاسم سلیمانی بندرعباس با حضور استان‌های فارس، بوشهر، یزد، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: باپایان پیکارها مقام اول تیمی به استان فارس رسید و استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند و استان یزد نیز عنوان تیم اخلاق مسابقات را به دست آورد.

 

به گزارش فارس این مسابقات در ۱۲ وزن برگزار شد که جزییات برترین‌های هر وزن به شرح زیر است:

وزن ۲۴ کیلوگرم

مقام اول: ماهان نیرومند از ابرج مرودشت، مقام دوم: احمدرضا قربانی از ابرج مرودشت، سوم مشترک: علی اصغر به نیا از آکادمی جودو قریب و رضا قربانی از ابرج مرودشت.

وزن ۲۷ کیلوگرم

مقام اول: حمیدرضا جعفری از ابرج مرودشت، مقام دوم: شاهین جعفری از ابرج مرودشت، سوم مشترک: امیرمحمد قربانی از ابرج مرودشت و علیرضا عبدالیوسفی از استهبان.

وزن ۳۰ کیلوگرم

مقام اول: امیدرضا روستا از ابرج مرودشت، مقام دوم: علیرضا امیدی از اقلید، سوم مشترک: میکائیل رهنما از ابرج مرودشت و امیرعلی معین از ابرج مرودشت.

 

وزن ۳۴ کیلوگرم

مقام اول:محمدصالح فوزی از استهبان، مقام دوم: محمد زنده بودی از بوشهر، سوم مشترک: سهیل یوسفی از اقلید و رضا قربانی از ابرج مرودشت.

وزن ۳۸ کیلوگرم

مقام اول: ابوالفضل صالحی از میناب، مقام دوم: عارف عطاران از یزد، سوم مشترک: رضا باقری از داراب و کوروش پولادی از بوشهر.

 

وزن ۴۲ کیلوگرم

مقام اول: امیررضا زنگنه از آکادمی جودو قریب، مقام دوم: یاسین شادمان از فسا، سوم مشترک: یاسین احمدی از بوشهر و امیرمحمد زارع از استهبان.

وزن ۴۶ کیلوگرم

مقام اول: محمد حسین باقری از داراب، مقام دوم: امیرحسین جلالی از یزد، سوم مشترک: امیرمهدی کرمی زاده از بوشهر و محمدرضا یونسی از مرودشت.

وزن ۵۰ کیلوگرم

مقام اول: علی رضا زارع از استهبان، مقام دوم: ابوالفضل کمالی از داراب، سوم مشترک: محمدحسین پولادی از بوشهر و محمدرضا باقرزاده از آکادمی جودو قریب.

وزن ۵۵ کیلوگرم

مقام اول: علی ولی زاده از استهبان، مقام دوم: محمد آشنا از استهبان، سوم مشترک: حسین زارعی از میناب و علی اصغر آرایش از مرودشت.

 

وزن ۶۰ کیلوگرم

مقام اول: ابوالفضل قدوسی پور از استهبان، مقام دوم: ابوالفضل پرهون از بوشهر، سوم مشترک: حاتم حاتمی از فسا و علی فرامرزی از مرودشت.

وزن منفی ۶۶ کیلوگرم

مقام اول: امیرحسین سون از آکادمی جودو قریب، مقام دوم: نوشاد شمسی از بوشهر، سوم مشترک: حسین باغبان از داراب و ابوالفضل بکری از استهبان.

وزن مثبت ۶۶ کیلوگرم

مقام اول: امیرمحمد بکری از استهبان، مقام دوم: محمدحسین رنجکش از استهبان، سوم مشترک: ماهان هوشمند از رودان و علی رضا جمالی از بوشهر.

برگزیدگان این دوره از مسابقات مدال‌های خود را طی آیین اختتامیه از مدیرکل ورزش ‌‌جوانان هرمزگان، مسوول کمیته روستایی فدراسیون جودو، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و مسوول ورزش بسیج هرمزگان دریافت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط