1401/03/14-15:33

بازدید رییس کل دادگستری از مرکز معتادان متجاهر

بازدید رییس کل دادگستری از مرکز معتادان متجاهر

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان بازدید از مرکز تخصصی ماده ۱۶ ویژه نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر در بندرعباس دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و نیازهای مددجویان صادر کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز در جریان بازدید از مرکز تخصصی ماده ۱۶ ویژه نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر در بندرعباس دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و نیازهای مددجویان صادر کرد. 

 

مجتبی قهرمانی همچنین مددجویان این کمپ را به تقویت اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد در کنار فراگیری شغل مناسب به منظور بازگشت به جامعه و زندگی شرافتمندانه توصیه کرد.

 

وی همچنین طی سخنانی خطاب به مسئولان این مرکز بر تداوم و تثبیت مراحل درمان معتادین متجاهر و ارائه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حرفه آموزی به مددجویان تأکید کرد. 

 

 قهرمانی در ادامه افزود: همه ما در قبال آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیم و به عنوان یک وظیفه انسانی باید تکلیف خود را در قبال افرادی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند ادا کنیم و برای نجات و بازگشت آن‌ها به زندگی واقعی به وسیله مهارت آموزی، تعالی فرهنگی و تقویت بنیه معنوی گام برداریم.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای اینکه مبارزه فراگیر با معضل موادمخدر در جامعه نمود عینی و اثربخش داشته باشد تلاش مضاعف و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های مسؤول در این حوزه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

مرکز تخصصی ماده ۱۶ ویژه نگهداری، درمان و توانمندسازی معتادان متجاهر استان هرمزگان در مساحتی بالغ بر شش هکتار احداث شده‌است و ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر به صورت همزمان در اقامتگاه‌های آن وجود دارد.

 

همچنین تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز رایگان است و تجهیزات تخصصی درمانی، کارگاه‌های مهارت آموزی، سالن‌های ورزشی و فعالیت‌های کشاورزی و گلخانه‌ای از جمله امکانات پیش بینی شده در این مرکز برای بهبودی و فراهم ساختن زمینه ورود مددجویان به بازار کار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط