1401/03/10-16:47

سفر رئیس‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به رودان + عکس

سفر رئیس‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به رودان + عکس

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر به شهرستان رودان از تخصیص اعتبار برای پروژه های نیمه تمام این شهرستان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، داریوش امانی در حاشیه این سفر اظهار داشت: طی این سفر از پروژه های نیمه تمام حوزه راهداری شهرستان رودان بازدید به عمل آمد و تلاش خواهیم کرد با تخصیص اعتبارات لازم  ساخت پل های روستاهای ماشنگی وبیدان که سالهاست نیمه تمام مانده به اتمام برسد.

داریوش امانی ادامه داد: تخصیص اعتبار برای توسعه شهر بیکاه و تکمیل  محورهای مواصلاتی  بخش های   رودخانه  و جغین به رودان در دستور کار قرار خواهد گرفت تا طرح های مورد اشاره به سرعت در مسیر اجرا قرار بگیرند.

وی همچنین احداث جاده های روستایی را از اولویت های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور عنوان   و خاطر نشان کرد: با همکاری فرمانداری‌ها وبخشداری ها روستاهای فاقد جاده و راه مناسب شناسایی و احداث جاده برای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن محقق شود.

به گزارش فارس، این بازدید با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رودان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان انجام و تمامی راه های مواصلاتی شهرستان رودان مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط