1401/03/10-17:44

شهرداری بندرعباس بدنبال گرفتن وام برای پرداخت حقوق/ گرفتاری شهرداری با بدهی‌های قبلی است

شهرداری بندرعباس بدنبال گرفتن وام برای پرداخت حقوق/ گرفتاری شهرداری با بدهی‌های قبلی است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندر عباس گفت: با دریافت تسهیلات بانکی می‌توانیم مبلغی از حقوق و بودجه پروژه های عمرانی را به موقع تامین کنیم

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، علی حیدری سیرمندی ظهر امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: کمبود نقدینگی در شش ماهه اول سال و افزایش ٥٧ درصدی حقوق کارگران باعث تاخیر پرداخت حقوق در دو ماهه اول سال ١٤٠١ است.

 

وی با اشاره به اینکه حقوق 90درصد از پرسنل شهرداری در سال ١٤٠١پرداخت شده است افزود: از فروردین ماه حقوق کارگران به روز رسانی و با افزایش 57 درصدی پرداخت شده و این موضوع در شهرداری کم سابقه بوده است.

 

شهرداری بندرعباس ماهی 70 میلیارد تومان باید حقوق بدهد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس بیان داشت: ماهانه بالغ بر 70 میلیارد تومان حقوق پرسنل را پرداخت می‌کنیم که مناطق و سازمانها از منابع و درآمد خودشان حقوق پرسنل را تامین می‌کنند

 

حیدری سیرمندی تصریح کرد: 44 میلیارد تومان در دو ماه گذشته بابت مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شده است اما متاسفانه صنایع مستقر درمحدوده شهر به خصوص غرب بندرعباس عوارض آلایندگی  را در استان پرداخت نمی‌کنند که درخواست داریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به کمک حل این مسأله بیایند.

 

با دریافت تسهیلات می‌توانیم مبلغی از حقوق و بودجه را تأمین کنیم

علی حیدری با تاکید بر اهمیت پرداخت حق و حقوق پرسنل در زمان مناسب گفت: با دریافت تسهیلات بانکی می‌توانیم مبلغی از حقوق و بودجه پروژه های عمرانی را به موقع تامین کنیم.

 

حیدری اظهار داشت: بدهی‌های ادوار گذشته شهرداری را با مشکلات بزرگی روبرو کرده است و ٤٠ درصد از مبالغ پرداختی شهرداری به تامین اجتماعی در حال حاضر جریمه های پرداخت نشدن بیمه کارکنان در سالهای گذشته است

 

علی حیدری پیرامون دریافت وام از بانک شهر تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات بانکی از دغدغه‌های ماست که ٦ میلیارد از تسهیلات سنوات گذشته را تسویه حساب کرده‌ایم که از محل درآمد‌های عمومی، اقساط تسهیلات را پرداخت می‌کنیم.

 

معاون شهردار در پایان خاطر نشان کرد: هنر این است که ما بتوانیم اقساط تسهیلات را به موقع پرداخت نماییم تا ضرر و زیانی برای شهرداری نداشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط