1401/03/04-11:29
سردار تنگسیری:

دشمن به هر شیوه‌ای دنبال تفرقه افکنی است

 دشمن به هر شیوه‌ای دنبال تفرقه افکنی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز دشمن منتظر است که با هر شیوه‌ای تفرقه افکنی کند و جوانان ایران را سرد و به آینده نا امید کند که چنین نخواهد شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره سرداران و ۸۳ شهید هشت سال دفاع مقدس در شهر سردشت زیدون بهبهان در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد بیان داشت :  سوم خرداد نقطه عطف تاریخی و بسیارمهم جمهوری اسلامی بود که در عملیات بیت المقدس به ثمر نشست و خرمشهر قهرمان پیروز و آزاد شد.

وی گفت: این عملیات بسیار مهم بود و نباید فراموش کنیم که چه کارهای بسیار بزرگی در این عملیات رخ داد.

 

۲۰​ هزار اسیر و کشته بعثی‌ها در آزادسازی خرمشهر

تنگسیری عنوان کرد: در این عملیات  بیش از ۲۰ هزار مزدور عراقی در این شهر دفاع می کرد که پس از عملیات  در شهر خرمشهر بیش از ۱۹ هزار نفر اسیر یا کشته شدند و اولین عملیاتی بود که ۵۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی آزاد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا منتظر هستند که ببیند راه آنان، مسیر آنان و وصیت نامه آنان  ادامه پیدا خواهد کرد؛ما باید به وصیت نامه شهدا مراجعه کنیم چرا که این مردان بزرگ و ستارگان درخشان  راه را برای ما نشان می دهند.

وی، ضمن اشاره به دشمنی دشمنان قسم خورده نظام با ملت و نظام جمهوری اسلامی افزود: امروز دشمن منتظر است که با هر شیوه‌ای تفرقه افکنی کند و جوانان ایران را سرد و به آینده نا امید کند که چنین نخواهد شد. 

سردار تنگسیری ادامه داد: امروز به نقطه‌ای رسیده ایم که امید همه جهانیان به ظهور روشن‌تر شده و ظهور نزدیک است چرا که وعده خداوند حق است و ما پیروز این میدان خواهیم شد. 

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای زیدون با حضور سردار تنگسیری  و جمعی از مسؤولان تجلیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط