1401/03/04-20:18

فرزند برای بازی آنلاین حساب بانکی پدر را خالی کرد

فرزند برای بازی آنلاین حساب بانکی پدر را خالی کرد

هوشیاری کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان فردی که مبلغ 670 میلیون ریال از حساب پدر خود برداشت کرده بود را به دام انداخت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احسان بهمنی در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد فردی ناشناس با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی وی اقدام به برداشت غیرمجاز کرده و مبلغ ۶۷۰ میلیون ریال از حساب بانکی او سرقت کرده است.

 

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق و تخصصی صورت گرفته مشخص شد برداشت غیرمجاز از حساب شاکی به‌صورت خرید از طریق شرکتی که فروش gem برای اکانت‌های بازی آنلاین دارد صورت گرفته است.

 

بهمنی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی انجام شده متهم که فرزند شاکی بوده و از کارت و مشخصات حساب بانکی پدر خود با سوءاستفاده اقدام به برداشت وجه کرده بود.

 

بهمنی اظهار داشت: متهم با دسترسی به پیامک‌های تلفن همراه پدر و استفاده از رمز دوم پویای حساب پدرش برای تقویت بازی آنلاین خود جمعا ۶۷۰ میلیون ریال از حساب پدر خود برداشت کرده که با روشن شدن ماجرا پدر از شکایت خود منصرف و کتبا رضایت خود را اعلام کرد.

 

رییس پلیس فتا هرمزگان گفت: برای اینکه فرزندان بویژه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، لازم است والدین بر فعالیت‌های سایبری فرزندان و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند توجه و نظارت کافی داشته باشند.

 

بهمنی خاطرنشان کرد: به عموم شهروندان توصیه می‌شود در صورت مشاهده موارد مشابه و ‏مجرمانه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس ‏www.cyberpolice.ir‏ و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط