1401/02/31-11:51

جزییات رهایی گروگان و دستگیری 3 گروگانگیر در حاجی آباد هرمزگان+ عکس

جزییات رهایی گروگان و دستگیری 3 گروگانگیر در حاجی آباد هرمزگان+ عکس

با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان کودک 7 ساله ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح ماجرای گروگانگیری در شهرستان حاجی آباد هرمزگان بیان داشت: در پی اعلام یک مورد گزارش آدم‌ربایی یک فرد در شهرستان حاجی‌آباد، بلافاصله  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام وقوع حادثه اعزام که  پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک کودک 7 ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

 

 سردار غلامرضا جعفری  اظهار داشت: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای سه میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار  اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان، عملیات آزاد سازی کودک آغاز و ضمن دستگیری آدم ربایان ( شامل یک خانم و 2 آقا )،کودک ربوده شده در کمتر از 24 ساعت در سلامت کامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط