1401/02/25-11:34

کشف 43 کیلو مواد مخدر صنعتی در بندرعباس

کشف 43 کیلو مواد مخدر صنعتی در بندرعباس

با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، 4 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و مقدار 43 کیلو و 820 گرم موارد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد .

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز اظهارکرد: مأموران انتظامی پاسگاه ایسین در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، روز گذشته حین کنترل خودرو های عبوری محور میناب- بندرعباس یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقیف دادند.

 

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی تخصصی و فنی از آن مقدار 33 کیلو گرم و 820 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در عملیات دیگر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس اقدام به نگهداری موارد مخدر می کند، پس از هماهنگی با مرجع  قضایی و در بازرسی از منزل فوق مقدار 6 کیلو حشیش و 4 کیلو هروئین کشف شد.

 

سرهنگ مشوق اظهار داشت: در دو عملیات فوق تعداد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و 4 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و  سوداگر مرگ دستگیر که  جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت و قاطعیت برابر قانون برخورد می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط